Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Seliitäkää mulle Holga...

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana artur, 18 Lokakuu 2005.

Mitä HOLGA joukkoon tulee niin korkearaadin lisäksi HOLGAamaan voisin toistaiseksi ottaa Taren. Lähinnä siksi että kaveri osaa nauraa, ja omaa lähes yhtä vikkelän pelisilmän kuin Setäeno nieppi. esim Mäntsälässä Inpector Pyykköä ei hirveesti tarvinnu selitellä. Enempää en ainakaan minä tartte seuraa tuon asian tiimoilta. Innolla odottelen Veli Blurria stadiin niin päästään Setäeno niepin kanssa nauramaan ja näyttämään tytöilleni Turkulainen

1. Oletkos arvon Veli GF ottanu sitä ollenkaan huomioon että a) lapsesi saavat loppuelämän kestäviä traumoja joiden hoitoon menee euro jos toinenkin b) Likat saattavat vanhemmalla iällä muuttaa TURKUUN, kun lapsuudesta jäänyt mielikuva superolennoista jotka asuvat TURUSSA. c) Kotona kanssasi elävä "hellapoliisi" nostaa vaatimustasoaan huomatessaan millaisia miehiä täällä syvässä etelässä asuu ja asettaa samalla nämä Itä-Suomen elävät kyseenalaisiksi. Siis siksi kysynkin sinulta Veli GF oletko nyt aivan varma että olet niin henkisesti ja fyysisesti valmis asettamaan perheesi tällaiseen tilanteeseen?

-B-

2. Minusta riski ei ole kovin suuri, sillä kukaan täällä ei ymmärrä mitä puhut...

3. Sitä pelkäsinkin... No pitänee piirtää joku luolamaalaus vai miten te tällähetkellä siellä itärajalla kommunikoitte?

-B-

4. sf

sf

785
    0
    0
    niimpä niin ;o)

5. HYVÄ HOMOLOORDI !!! *pöydän alle kyykkyyn piloon*

Argokselle: Joo oli eilen huono ilta...
    Helile: Kaukana ponitytöstä.
    Mä irtisanouidun tästä topicista NYT!

6. Totta ponitytttömäisyys oli kaukana mieleen tuli lähinnä Kettutyttö:)

7. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Pistäpäs joskus kuvia esille, sillä ilmeisesti ainoat holgakuvat täällä ovat olleet niepin pari mökkikuvaa, joita ei saanut kritisoida.
    Alkaa vähitellen kyrsiä tää holgameuhkaaminen, mutta se lieneekin ollut päätarkoitus.

8. Tottakai saa kritisoida !! ei nieppiä pidä ottaa vakavasti. Ja tulkoon muhammed vuoren luokse. Toki voit aloittaa heti toi mökki on mun ottama

9. .. ja tyttö ikkunassa on myös valtavan kaunis.

10. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Veikkaan että moni uutuusvälinekierteessä aikansa oltuaan löytää jossain vaiheessa oman Holgansa, oli se sitten nimeltään holga, felica tai vaikkapa nikonF. Tästä holgasta tulee sitten jonkinlainen pehmolelu ja todiste siitä että onnistuneeseen kuvaamiseen ei tarvita sataa kiloa varusteita eikä miljoonaa euroa, osaaminen riittää. Toki sopiva möykkä asiasta aiheuttaa hauskaa ja terveellistä hämmennystä ympäristössä ;-)

11. Ouuuuuuu jea

12. Jos haluat holgakuvia niin osta holga tai käytä kuukkelia!
    Enpä usko että kukaan ottaa holgalla kuvia kerjätäkseen hyväksyntää jollain foorumilla.

Ja jos sua kyrsii ni ei se mua haittaa

13. Anonymous

Anonymous Guest

Omasta mielestäni Holgan ja monien muiden yksinkertaisten esim. laatikkokameroiden kiinnostavuus on juuri siinä että parhaimmillaan ei ole mitään säätöjä ja näin ollen joutuu alistumaan siihen laitteen yksinkertaisuuteen ja keskittymään vaan sommitteluun ja kohteeseen. Holgan lisäksi kannattaa kokeilla niitä kaikkein halvimpia tlr kameroita joissa ei ole juuri mitään säätöjä. Eli ei kaikilla se syy Holgan käyttöön välttämättä ole se huono kuvan laatu. Lisäksi näitä halpoja kameroita voi kohdella ihan miten huvittaa ja ne uskaltaa ottaa mukaan vaikka minne kun ei ole väliä jos laite menee rikki tai esim. ottaa sillä kuvan puoliksi upoksissa pienessä purossa....

14. Omasta puolestani voin sanoa ettei tarvinnut muuttaa ennakkokäsitystä ;-)

15. Harmi ettei päästy turisemaan. Jäin frendilles (se iso giba) jonka nimeä en muista viskin pystyyn

16. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Ihme spegeilyä.

17. nih...

18. Sillä erotuksella et mä teen tän selvinpäin enkä ymmärrä kameroista mitään...

19. Hittovie katotaan miten alan ymmärtämään Blurrin juttuja, sain siltä kirjan Tartis jottai tehrä...tai jotain sinnepäin . Turku suomi turku käsikirja. Ongelmaksi vaan muodostuu Turun tekstin osalta se että on kuin lukis arabiaa. Tosin jonkun verran helpottaa kun se on normikirjan muodossa tiedän miten pidän sitä kädessä. Veli lurrionki luetaanko turkua takaperin kun se syvä etelä on sellainen takapajulakin. vai ylhäältä alaspäin.