Vs: Uudenmaankatu Kyllä mä juuri tuossa etualalla olevan porttikongin puolella ikkunan takana montaa Nikonia kuolasin, silloista. Nyt mä olen ne silloiset unelmat omistanut kaikki, sieltä se lähti... Nostalginen paikka, todella. Silloinen vaimokin oli tässä kuvanottajan takana Marttahotellissa töissä...
Vs: Uudenmaankatu Siinä se oli. Viereisestä kongista mentiin huoltoasemalle ja sillä sivulla oli pitkä näyteikkuna, johon käytetyt objektiivit ja rungot pantiin esille. Ikkuna oli iltasella lähes hypnoottisen vangitseva vetäen vimpaimista kiinnostunutta kuin magneetti
Vs: Uudenmaankatu Juu, muistoja on. -89 aloitin asioimisen tässä pisteessä ja myöhemmin sitä jatkettiin toisella puolella katua.
Vs: Uudenmaankatu Kun muutto tästä toiselle puolen katua tapahtui, muistelisin Eskon sanoneen että piti muuttaa takaisin pienempään. En ihan varma ole enkä itse muista hyvin sitä aikaa, vaan nimenomaan kuvan esittämän suuremman liikkeen ja sen jälkeisen pienemmän vastapäätä katua ennen loppua.
Vs: Uudenmaankatu Meiltä katosi Helios katukuvasta, jotain oli aistittavissa jo. Sitä ennen työvoimahallinnosta löytyi mm. fotomyyjän koulutusta. Sanoisin tätä historialliseksi kuvaksi.