Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY Seksikkäästi elämää nähnyt Gossenin valotusmittari ***MYYTY***

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana juup1, 12 Marraskuu 2012.

  1. juup1

    juup1

    29
    0
    0
    Oletko kuvaaja, jonka mielestä Garry Winograndin kulunut Leica M4 on seksikkäin kamera maailmassa, ja joka peittää tyylisyistä kameransa merkin mustalla erkalla? Hyvä, niin minäkin. Tässä siis minulta sinulle täydellinen valotusmittari!

    Myyn Gossenin Digisix -mittaria naurettavaan 40 euron hintaan. Tämä netin kameramaanikko Ken Rockwellin lempivalotusmittari on tarkka ja helppokäyttöinen. Sisältää jostain käsittämättömästä syystä myös lämpömittarin. Wanhaan hyvään filmiaikaan uuden sai itselleen noin tuhannella mummonmarkalla.

    Kuten kuvasta näkyy, mittari on katu-uskottavasti kulunut ja tiputeltu. Kiekko, joka muuntaa digitaalinäytön mystiset numerot kädenkäänteessä valotusajoiksi, on nirhiintynyt ja elämää nähnyt. Lisäksi mittarin patterikotelon muovi on kulunut, koska pureskeltujen kynsien johdosta sen avaamiseen on käytetty miehekkäästi letukkaa. Mikäli joku Sinulta, mittarin tulevalta omistajalta, kysyy asiasta, voit vastata joutuneesi vaihtamaan patterin jonkun eksoottisen maan sisällissotaa kuvatessa, viidakossa kuolleen sissin rambopuukkoa käyttäen. Muuten aivan kunnossa.

    Mikä parasta, tämän saa ripustettua kaulaan! Ehkä juuri tämä mittari houkuttelee joku päivä kimppuusi Hel Looksin kuvaajan – niin esteettinen se funktionaalisuutensa lisäksi on! Mikäs sen hienompaa, kuin tyylin alkulähteistä kysyttäessä vastata: "Robert Capa and ambient light inspire me". Mittarin mukana tulee vintageksi nuhjaantunut originaali Gossenin säilytyspussukka.

    Myyn, koska olen niin kova jätkä että saan mitattua valon silmämääräisesti puolen aukon tarkkuudella. Vitsi vitsi, oikeasti olen teknologialla kyllästetty digikuvaaja, joka ruikuttaa kahden tuopin jälkeen kaihoisasti rahapulassa myydyn Hasselinsa perään (ei muuten kiinnosta yleensä ketään). Mulla ei ole tälle enää mitään käyttöä.

    En jaksa säätää postin kanssa, joten kaupat teen mieluiten Helsingissä Sörkan Piritorilla tai jossain päin Tamperetta auringonlaskun aikaan.

    Mailiosoite on juuso.pekkinen ät geemail piste com . Älä riivaa yksityisviesteillä, mä en koskaan muista mun Kameralaukku.comin kirjautumistunnareita.
     
  2. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Seksikkäästi elämää nähnyt Gossenin valotusmittari

    Muistit sentään vielä tämän kerran sen tunnarin;-))
     
  3. Keni

    Keni Well-Known Member

    6 383
    1 759
    113
    Vs: Seksikkäästi elämää nähnyt Gossenin valotusmittari

    Lämpömittariominaisuus on hyvä polaroidkuvaajalle, sillä filmin kehitysaika määräytyy lämpötilan mukaan. Valotusmittarissa on myös ajastin, eli kaikki mittaukset samalla laitteella.
     
  4. juup1

    juup1

    29
    0
    0
    Vs: Seksikkäästi elämää nähnyt Gossenin valotusmittari

    Noin viidennellä sisäänkirjautumisyrityksellä. Mulla ei ole koiraa, jonka nimeä käyttää helposti muistettavana salasanana.

    Vau! Aina sitä oppii Instagram -sukupolvenkin edustaja jotain uutta.