Vaikka emelle omattu kuva jos käytetään sitä nuoriso flangia. Hieman ehkä focus uupuu tuosta kohteesta.
Sehän on koira ja vieläpä valkonen semmoinen. Tausta olisi saanut mielestäni blurahtaa vähän enemmän, mutta mitäs pienistä. edit: Niin, ja jätä ensikerralla panta veke. Itellä on ~miljoona "pannallinen koira"-kuvaa ja kaikissa se häiritsee silmää
Ihan asiallinen kuva Puercolta. Mv on hiukan väkinäinen*. Itse olisin rajannut tuota hiukan jälkikäteen ylhäältä tuonne hännän tasolle. Silloin koiran nuuhkiminen kiinnittyy varsinaisesti maahan kun kuvassa on varsinaisesti myös enemmän sitä nurmikenttää. Luonnollisesti tämä on vain "nuuh" "nuuh" kuvaa eli ei kauhean erikoinen. Ehkäpä itsekkin alan kyllästyä koirakuviin hiukan? Ehkä pitäisi ihmisiä saaha kuvaan tai sitten jotain muuta kuin pelkkä koira. Joka tapauksessa olen otettu kun Puerco oli kuvan mulle laittanut. Varsin mukava sällihän tämä kyseinen kaveri on mitä on jutskannut irkissä. Ensi kerralla Puerco kuvaa autoja sitten ja jättää koirat rauhaan. *Painotetaan että omatkin kuvat tunnustaa väkinäisiltä monesti kun koettaa survoa pakolla kuvan mv.
Ei sen kuvan tarvitse erikoinen olla aihealueeltaan, mutta jotain kiinnekohtaa siitä pitäisi löytyä (visuaalista tai sanomallista) eli jokin juttu, minkä takia sitä jaksaisi katsoa. Tästä sitä juttua en löytänyt. Kuitenkin muille merkityksetön kuva saattaa olla kuvaajalle tärkeä ja sitä ei voi väheksyä.
Kiitos Emekille kehuista *punastuu* Mutta kaippa sitä on kuvattava jotain muuta välillä vaikka sitä autoa kun huomenna siihenkin pitäisi taas saada uutta osaa.
mä oon ihmetellyt ettet sä kuvaa autosta lähikuvaa!? eikö niissä ole kaikkea kivaa (p)nippeliä? joku taisi joskus sanoa mulle että miks sä kuvaat koiraa ja eikä yhtää kuvaa ole hännästä tai pelkästä tassusta? ehkäpä tuota ajatusta sunkin pitäisi funtsia. toisekseen arkiset kuvat vaikkapa mitä mike repii punttisalista voivat olla kiehtovia halutessa. vain silmät auki. koirakuvaan voisi saaha mielenkiintoa vaikkapa iskemällä grillin ja koiran. niitä sommittelemalla eri tavalla voi löytyä mielenkiintoisia ulottuvuuksia. ai miks mä en oo tehnyt sitä? en omista grilliä. damed.
mää tahdon nähdä mitä se koiru nuuskii.. pointsit siitä että koira tekee jotain eikä vaan pönötä. eikä toi panta mua häiri ainakaa.. (se häirii että tää on ylikorkee.. max. korkeus 650px. tää ei mahu ruuvulle!)
Tähtäilin tota koiraa kanssa tuola tupakilla grilliä vasten mutta ei se oikein tahdo olla paikallaan.