Vs: Sekalaisia tuoreita + käsi teema Päämäärästäsi tietämättömänä voin vain sanoa, et Photarin filsut eivät ole jees.
Vs: Sekalaisia tuoreita + käsi teema Päämärä on mahdolisimman monta aihetta omasta kädestä. Yritän keskittyä sisältöön. Tämän kuvan nimi. PORTSARI
Vs: Sekalaisia tuoreita + käsi teema Vaihtelen tarkoituksella kokeilen erinlaisia muokkauksia, teen tästä yhtenäisen sarjan sitten joskus. Tämän kuvan nimi on perjantai. Asettelusta voi päätellä painotusta.
Vs: Sekalaisia tuoreita + käsi teema Minusta tuo luovutus-kuva on aika asiallinen. Sinä jopa tekninen toteutus tukee sisällöllistä ilmaisua. Käsi-sarjasta tuolla tyylillä saat varmasti ihan asiallisen kokonaisuuden aikaiseksi. Toivottavasti pitkäjänteisyytesi riittää viemään projektin kunnolla lopuun asti. Muut kuvat ovat... no sanotaanko ei ihan minun mieleeni.
Vs: Sekalaisia tuoreita + käsi teema En viitsi tunkea tähän lisää, mutta tuolla sarja kasvaa lähes päivittäin jos jotain kiinostaa. Nyt laitoin neljä lisää, siis jatkuu niin pitkään mun mulla riittää ideoita. | Photo.net