Vs: Viikatemiäs Vaikka varmaankin tarkoituksella tumma, niin jää mielestäni liian tummaksi. Koko setti uppoo itseensä. Idealtaan ja sommitelmaltaa mielestäni ihan jees.
Vs: Viikatemiäs Minulle sen sijaan nämä sisällön tehostamis -"ideat", miekat, viikatteet ja pistoolit yms, ovat myötähäpeän tunteita herättäviä. Kuvan sommittelu ja kuvakulma ovat ok. Sisältö ei osu lainkaan, mutta kuvauspaikkana tämä on aikas mukavan näköinen ja paljon mahdollisuuksia antava. Tummanpuhuvat sävyt sopivat tähän sisältöön, mutta ehkä mieto jyrkennyt toisi valokohtiakin paremmin esille, mene ja tiedä.
Vs: Viikatemiäs Vaihdoin tilalle aavistuksen verran kirkkaamman kuvan tässä myötä häpeän sekamelskassa. juhaa: Pojat on poikia ja tytöt tekee lisää. Kyllähän pojat leikkiä saa.
Vs: Viikatemiäs Kuva kyllä parani mielestäni, mutta harmi vaan kun muut ei enää tiedä mistä puhutaan. Voisko käytäntönä olla laittaa korjattuja versioita jatkoksi eikä tilalle?
Vs: Viikatemiäs Kuvan valoisuutta muuttamalla näkyy nyt kasvojen lisäksi viikatekin(varjona seinällä) Nyt tämä on hyvä kuva,edellinen versio oli minulle liian tumma.
Vs: Viikatemiäs Kotona läppäri tuottaa tuskaa ja vaivaa, ilmeisesti pitäisi löytää siihen läppäriin sopiva katselukulma, jotta tumma pää osataan säätää siten, että se näkyy toivotulla tavalla myös kuvaputkiruuduilla. Sama onkelma mua on risonnut niin kauan kun olen moisen aparaattorin omistanut, enkä ole vieläkään keksinyt mitään korjaavaa toimenpidettä.
Vs: Viikatemiäs ulkoinen putkinäyttö pöydän alle niin voi tarkistaa sävyt ennen niinkin tärkeää tapahtumaa kuin julkaisemista?