Vs: Seinäjoki Kuvasarjan nimeäminen lokalisoitavalla paikan tunnisteella antaa aiheen olettaa, että sarjan sisältö jotenkin representoi sen olemusta. Omituinen kaupunki, tuo Seinäjoki.
Vs: Seinäjoki parhaillaan siellä matkatöissä viikot,minusta ihan ok paikka noin äkkiseltä.Kuvat eivät pahemmin säväytä,luurankoa kaivataan.Yksi hyvä löytyy joukosta.
Vs: Seinäjoki Ihan pakko oli katsoa, ja arvasin että seinää tulee, mutta oli yllätys että jokea sentää ei oltu kloonattu kummenellä eri tavalla vänkyrään.
Vs: Seinäjoki Ohhoh! Enpä tiennyt asuvani tuollaisessa kaupungissa. Kotiin löytäminen olisi tuskaa noiden näkymien avulla ;-)
Vs: Seinäjoki Kolmessa ekassa hyvin tosiaan seinä ja joki. Hieno homma että lähetit taas kuvaa tänne!
Vs: Seinäjoki Sen pari kertaa kun Seinäjoella vieraillut niin minulle on jäänyt toki mielikuva tuonaikaisesta arkkitehtuurista mutten silti muista että tällaisia...
Vs: Seinäjoki Seinäjoki on kohtuullisen nuori kaupunki, mitään kovin massiivista vanhaa rakennuskantaa ei ole ja kaikki vanhat puutalot jyrätään maan tasalle. Alvar Aalto luomuksineen on tullut todella kalliiksi Seinäjoelle, taaskin lakeuden ristiä korjataan kun meinaa tiilet tippua ihmisten päähän.
Vs: Seinäjoki 20 v olen ollut matkatöissä ja voin sanoa kehumatta että on tullut oltua "aika monessa" paikassa ja Seinäjoki ei ole niistä tylsimpiä.
Vs: Seinäjoki Päättäjät päätti että valkoinen vaikka Aalto halusi sen tornin mustalla marmorilla päälystää. No oisko ne pysynny sitten paremmin.
Vs: Seinäjoki No joo, ehkä Alvari oli sittenkin vähän viisaampi...Olishan nekin voinut kupruilla, kuka tietää...
Vs: Seinäjoki Alvarilla on joitakin käytännön asioita, esim. Jyväskylän yliopiston päärakennuksen vessassa ei mahdu pöntölle istumaan, ottaa polvet seinään. T Jukka
Vs: Seinäjoki Minäolen myös hillinnyt itseni Aallon kehumisessa ennen kuin olen nähnyt henkkohtaisesti aina kyseisen "teoksen" Bremenissä asuin hetken ja siellä on yksi kerrostalo -Aallon suunnittelema- ylpeyttä uhkuen kävin katsomassa sen ja hirveätä! Se oli todella huonossa kunnossa ja seinistä oli irronnut pinnoitetta ja sotkuisen näköinen. - No eihän se Aallon vika ole jos ei huolta pidetä,mutta myös rakenteista ja toimivuudesta kuulemma oli sanomista (hearsay - tosin).
Vs: Seinäjoki Todella kalliiksi Seinäjoen kaupungille ts. sen asukkaille ovat tulleet asiallista kaupunkisuunnittelua välttelevät poliitikot ja virkamiehet kyseenalaisine kytkentöineen rakennusliikkeisiin. Heidän henkinen tasonsa on heijastunut materiaan "ikuisiksi" ajoiksi yhtenä Suomen rumimpana ja epäviihtyisimpänä kaupunkina.
Vs: Seinäjoki Jukkiksen kanssa samaa mieltä,Varkautta on vaikea pestä .Mikäli kaupungin saisi siitä sillanjuuresta poikki ja Savontien tehtaan korttelin pois ja Wanha silta takaisin(muistaako Jukkis wanhan sillan käytössä),ilmeisesti ei.
Vs: Seinäjoki Ai -minä kun ääneen sanoin tässä pari päivää sitten, että ei se Varkaus niin paha olekaan kun lähestyy oikeasta suunnasta.