www.verkkokauppa.com ainakin on ihan OK kauppa. Aika paljon olen kaikenlaista sieltä hankkinut. Ei ongelmia.
Pixmaniasta ei mitään hajua, mutta verkkokauppa.comia on tullut käytettyä jo vuosia, jo ennekuin nimi oli verkkokauppa.com ja työskentelivät espoossa, olikohan sinimäentiellä, sellaisessa pienessä konttorissa johon ei mahtunut kuin kolme ihmistä kerralla.
Pixmaniasta ei ole kovin hyviä kokemuksia. Itse tilasin sieltä mp3-soittimen, jonka toimitus kesti luvatun 48 tunnin sijaan kolme viikkoa ja saapunut tuote ei ollut tilaamani, vaan "vastaava tuote". Verkkokauppa.com sen sijaan on varma valinta. Toiminta on todella särmää, vaikka hinnat ei enää ole sieltä halvimmasta päästä.
Luotettavuuskeskusteluun voisin tunkea viimeaikaiset tapahtumani. TopVision. Ei osannut laskuttaa alvia. Pelasi myllymattia 3 viikoa ja laskutti mun VISAaa. Perui sitten kaupat kun asiaa kyselin. Nyt odottelen VISAlle palautusta (30pvää) jonka jälkeen pistän luottokunnan perimänä. Eivät ole Valokuvauksen Jumalat minun digiinsiirtymisessäni suopeamielisiä... Ei kellään olisi Graflexia Graphicsia, Busch Pressman tai vaikka Horsemania myydä, josko sellaisen sitten saisi ostettua...
Käytä hyvä mies Ac-fotoa, siinä on hyvä, luotettava ja kohtuuhintainen kauppa. Nimimerkillä kokemusta on.
Mulla on kanssa Ac-Fotosta kokemusta ja pixxassistäkin mutta tässä laajentelen kokemuspohjaani tyyliin Sulo Vilen, kun halvalla sai. Nikon D50 meinasi maksaa 380euroa kuljetuksineen, mutta asia jäi siis korjattaavksi virheeksi ,p Olikos sulla sellanen 5x7" puukamera myynnin? ,D
verkkokauppa.com on ainakin luotettava, ostin sieltä kerran kameran ja kaikki toimi hyvin. Kamera tuli kuten luvattu, informaatio ja yhteydenpito toimi. Pelkkää hyvää. Pixmaniasta en ole uskaltanut tilata mitään kun siitä on kuullut sen verran paljon huonoa.
Molemmista olen tilannut, eikä ongelmia ole ollut. Kumpikaan kauppa ei ole kovinkaan halpa jos omistaa luottokortin. Luottokortilla maksaminen on turvallisinta.
Mullakin verkkokaupasta vaan positiivista sanottavaa. Itsekin aikonaan puntaroin pixmanian ja verkkokaupan välillä mutta sitten kun sain kuulla tuosta pixmanian "palvelusta" niin päädyin verkkokauppaan. Ihan käsittämättömän paljon on kuulemma tuon pixmanian kans ollu ongelmia. Verkkokaupassa meni kaikki hyvin. Tavara tuli sillon kun oli luvattu ja sähköposteilla lähetettyihin kysymyksiin vastattiin todella nopeasti.
Verkkokauppa.com on toiminut kiitettävästi. Hinnat eivät aina ole välttämättä netin halvimmat, mutta erinomainen palvelu ja luotettavat toimitukset kompensoivat tilannetta. Nytkin on tulossa kaksi tilausta, joista toinen näkyy parastaikaa olevan Postin lajittelukeskuksessa matkalla Lahteen Suosittelen myös kotimaisen työllisyyden kannalta, kaikki työpaikat tarvitaan. pixmania.com:sta ei ole kokemusta.
Täytyy kompata... keskimäärin halpa ja nopea/luotettava toimitus. Mikä em. liikkeessä on myös erinomaista, niin maksutapana toimii C.O.D.