Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Se

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Juke.K, 13 Helmikuu 2014.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Liitetyt tiedostot:

• se.jpg
      se.jpg
      Tiedostokoko:
      407,2 KB
      Katsottu:
      288
  2. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36
    Vs: Se

"I just got hard on"... sanottiin yhdessä elokuvassa jokin aika sitten.

PS: Ois muuten vielä hienompi jos ois huolellisesti täysin keskellä ja suorassa tuo puu. Mun silmiin näyttää että on tarkoituksettomanmukaista pientä huolimattomuutta.

3. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Ei jumalauta, kun on hieno.
    T Jukka

4. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Kyllä metsään kannatti mennä nyt, laulua mukaillen. Hieno kohde hienosti kuvattuna.

5. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 067
    113

Et käynnyt käsiksi kuitenkaan :) Hyvä bongaus onko syksykuvia, ai niin tää on lännestä.

6. markku55

markku55 Active Member

Mikä tässä nyt on niin hienoa tuon hävyttömästi avautuvan puun lisäksi?
    Onko tämän kohteen kuvaamisessa jotain erityisiä haasteita, mikä ei itse kuvasta näy, miten tämän voisi kuvata vähemmän "hienosti"?
    Pakko sanoa, että perus pönö, ei muuta, en sano räpsyksi, koska Kowa pitää sen verran kovaa ääntä, että voittaa kyllä räpsyt.

7. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 067
    113

Markku, löysää mirriä pikkasen. Huumorikuva ja näitä on kiva katella välillä.

8. markku55

markku55 Active Member

En minä kuvaa ihmettele, vaan muutamia arvioita tuosta kuvasta, tämä on juuri sitä mistä puhutaan tuolla digijäärä saitilla.

9. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Koitahan nyt Markku itsekin kuvailla jotain, edes peruspönöjä tai maisemia ilman saappaan jälkiä,  sen sijaan että vaan että rojua hyllyyn keräät ;-)

10. markku55

markku55 Active Member

Käsikirjoituksen mukaan, oma lainaus Digijäärä saitilta:
    Sitten jos rohkenen kertoa oman mielipiteeni, niin johan on mv-filkkakuvaajat niskassa, että taas se tulee haukkumaan vaikka ei ymmärrä mitään oikeasta valokuvasta ja kuvaamisesta.
    Hymiöt on minusta jo hieman turhia, niin sinulla kuin minullakin, tää kun on vaan niin samaa koko ajan.

11. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Älä nyt Markku lähde piiloon tuollaisen kortin taakse jos saat ihan aiheesta vastinetta siihen että lähdet vetämään tätä(kin) kuvaa aiheeksi puuduttavaan ja naiviin filkka-digi aiheeseen... Kaikki tähän kommentoineet ovat sekakäyttäjiä.

12. markku55

markku55 Active Member

En sano täällä muuta kuin, että kuka vastaväittelyn aloitti.

13. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Onko se siis mielestäsi Kimon "löysää mirriä" vaiko tuo sen perään kirjoittamasi kommentti jossa tuot filmi vs. digi esiin?

14. Vs: Se

Tällä on kansanomainen lempinimi: "Äidin muisto"

15. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Noita on metsät täynnä, ei mitenkään loistava kuvana.

16. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    117
    63

Olisko mahdoton ajatus keskittyä kuvan arvioimiseen, eikä siihen mitä muut ovat mieltä kuvasta?
    Kuvasta siten, neliö sopii aiheeseen minun mielestä hyvin, sävyt on hyvät.

Mehän emme voi tietää millä tämä on kuvattu, sitä ei mielestäni ole kerrottu, voimme toki antaa valistuneita arvioita siitä, mutta faktaa se ei ole.

17. RB

RB Well-Known Member

9 459
    1 289
    113

Näyttää olevan KoWalla kuwattu.
    Säwykäs on kuwa.

18. vorago

vorago Member

358
    0
    16

Jo mainittu tarkempi sommittelun viilaus voisi olla paikallaan. Saisiko olla myös piirun verran kirkkaampi?

Kuva ei ole mitenkään äärimmäisen uniikki, mutta silti hienon graafinen. Johtuu ainakin siitä että henkilökohtaisesti olen enemmän kuin mieltynyt puissa esiintyviin äärimmäisen yksityiskohtaisiin - joskus ihmisanatomiaa mukaileviin - osiin ja kohtiin.

.v.

19. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

Kowa bongaus...

20. Vs: Se

En tiä itse kyllä tykkään jotenkin harkitun tuntuisista sommittelun epäkohdista.