Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Se oli sitten siinä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana jesalonen, 6 Marraskuu 2010.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Vs: Se oli sitten siinä

Sitten on myös tuo, millaista palautetta annetaan ja miten sitä otetaan vastaan.
    Siitä on jo keskusteltu paljon, ei siitä sen enempää.
    Onneksi jostain saa vielä sellaista palautetta, mistä on iloa itselleen.
    T Jukka

2. Vs: Se oli sitten siinä

Itse kuulun siihen porukkaan (vähemmistöön?), joka on tyytyväinen mistä tahansa asiasta jota kuvassani kommentoidaan. Toki pistän aina omasta mielestäni parhaan version näytille, mutta mikään ei estä minua muuttamasta omaa käsitystä parhaasta. En ole syntynyt maailmanmestariksi. Joku kommentoija voi osoittaa hyvän pointin ja saada minut näkemään toisin. Ja vaikkei saisikaan, niin se on tässä egoistisessa maailmassa ison kiitoksen arvoinen juttu, että joku ylipäätään paneutuu asiallisesti kommentoimaan juuri minun kuvaani.

3. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Juuri näin, hienoa, Higg

4. Vs: Se oli sitten siinä

Viime maanantaina tuli suoritettua metsästäjäntutkinto ja koska olin jo aiemmin keräillyt kasaan kaikkia valokuvaukseen liittyviä kirjojani sain inspiraation ottaa käteen Jorma Luhdan kirjan "Metson kuolema". Olen sen vaimolta saanut joululahjaksi parikymmentä vuotta sitten joten linee tullut aikakin se lukea ja katsoa. Sen prologissa on valokuvaajan kairalla kohtaaman Leevin ajatusmaailman kuvaus: "Hänen vastenmielisyytensä valokuviin ei niinkään johtunut kuvista, vaan siitä, että hänen tuntemansa valokuvaajat eivät pohjimmiltaan pyrkineet kuvien synnyttämiseen vaan niistä seuraavaan myöhempään hyötyyn: rahaan ja ihmisten kehuihin. Hänen käsityksissään valokuvaajat palvelivat maailman hulluutta kun heidän tulisi vastustaa sitä".

5. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Kuvakin on hyvä. Väriä on nähty ja kuvattu hyvin. Sitä katselee mielellään.

6. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

On ilmentävä ja tilanteeseen nähden hauskakin kuva.

Harmi että lähdet pois. Mesta muuttui kertaheitolla tyhjemmäksi ja itselleni tympeämmäksi. Aivot lähtee ja roska jää ... Valitusta, vinoilua ja kitinää kohta vaan ...

Mukava mies ja mukavia kuvia.

Muista että aina voi myös muuttaa mieltänsä ja katsoa asioita myöhemmin toiselta kantilta. Eihän tämä palstailu ole mitenkään kauhean vakavaa. Ikävä tosiasia on, että muut kuin kuvalliset asiat ovat vallaneet turhan paljon tilaa. Nykyään kyllä jo huvittaa kaikki kaunaiset riitelyt ja sanalliset nokkapokat, joiden ulkopuolelle olet fiksuna ihmisena onneksi itse aina jättäytynyt. Olisinpa yhtä älli kundi itsekin.

Oikein mukavaa jatkoa sinulle. Saatan joskus pyytää vaikka kuvaamaan kanssani, jos on semmoinen fiilis. Ja kovin monelle en semmoista ehdottaisi -kun kuvailen yleensä mieluiten yksin. Sinä olet positiivinen poikkeus täällä - kaikin muodoin mukava että rehti mies. Keneltäs niitä kirjoja nyt ostelen ...  :[

Kaikkea hyvää jatkossa, ymmärrän kyllä noi sun fiilikses ja hyvinhän ne selititkin. Ei ollut mitään "draamameinikiä" vaan rehti ja kohtelias ilmoitus asiasta. Hyvästijättö - joka on kyllä aika surullinen juttu. Mutta minkäs teet - mies päättää asioistaan itse.
    Eero, Helsinkiläinen

7. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Onhan mulla handut !
    :D

8. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Aloittaja ilmoitti motiivinsa, mutta tätä ketjua näyttäisi jotkut käyttävän omiin missiohinsa?
    Näytäisi olevan ikävä sitä aikaa kun kymmen kaveria julkaisi vuorotellen kuvia, joita sitten yhteen ääneen ylistetiin.

9. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Missioko päällä ?

:D

Edit :
    Mä lähetin vain terveiseni reilulle kaverille (reiluus ja rehtiys on täällä harvinaista ja diggaan siitä yli kaiken normipaskanheittämisen). Jesalonen on kunnon mies ja ikävä tulee.
    Enkä juuri välitä jos joku terveiseni käsittää päin vittua (kuten täällä on toki tapana kaikki käsittää ja kaupan päälle soittaa vielä turpaansa - vittuillen ...).
    - Eero

10. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

En nyt sattumoisin tarkoitanut sinua.

11. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072