Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Se jyrää meitin...

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Paronitar, 29 Heinäkuu 2005.

    Kun täällä nyt näyttää olevan joku koirabuumi, niin pitipä sitten minunkin kaivella arkistoja.
     
  1. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Kuinka I-S-O toi kieli oikeasti on? =D
     
  2. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Ne on monesti järkyttävän kokoisia noi kielet hurtilla. :P

    mutta taitaa olla että tuossa kuvassa on hiukan sivuttain toi kieli eli poikittain näkyy osaksi? Kuitenkin yksi ärsyttävimmistä asioista on kuvata koira ja eikö sitten kuvassa se just nuolaise kielellään suupieliään! :O

    Ihan jees kuva muuten koirasta. Hiukan myöhästyit eilisestä buumista tosin. :D
     
  3. Itseasiassa toi on just MÄ TUUN JUST NTYT JA SYÖN SUN PALLIT !!!
     
  4. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Itse asiassa aika iso kieli kun tsiikasin kotisivuja. Koira oli yllättävän pieni, mitä luulin. Okei, kantsii koiraihmeisten tsiikata paronittaren kotisivut. Ja Ouvinen ei ollut koiraihminen, muistutus!!! :)
     
  5. Jep, kieli on suunnattoman ISO koiran kokoon nähden ja AINA ulkona suusta :D
     
  6. amstaffi vai pitti vai joku muu? :F

    tällanen kuva on muuten hemmetin vaikee ottaa.. olen yrittänyt kiljoona kertaa ja epäonnistunut yhtä monesti.
     
  7. Vita, ihan tavallinen staffordshirenbullterrieri.
     
  8. se oli sitten se kolmas vaihtari :D

    noi on komeita koiria, noi amerikkalaiset työkoirat. en vaan usko että itellä ois munaa hommata tollanen.. siksi mulla onkin kultainennoutaja <3
     
  9. ..no ei vissiinkään oo
     
  10. eip taida löytyä sitä henkistäkään. fyysistä ei viimetarkistuksen mukaan ainakaan ole. taitavat olla liian voimakkaita ja voimakasluonteisia koiria mulle, ainakin toistaiseksi. noutajat sopii paremmin :)