Hieno lasi 4x5 -8x10 kameroihin.Potrettilasi 4x5 kokoon ja 8x10 koossa n 35 mm.Piirtoympyrä riittää aina 8x10 asti. Kuvat kertovat kunnosta jotain.Opiska oli jo myyty,mutta myyjän harmiksi ei mahtunut vehkeeseen,tämä kun ei ole pienimmästä päästä,mutta esim palkkikameraan menee heittämällä ja näkymä tähyslasilla on majesteettinen. HP 390 e ja posti yv tai kimo43@gmail.com
Vs: Schneider Apo-Symmar 240 mm 5,6 Copal 3 Olen tämän edellinen omistaja ja se tuli minulle Toyo field paketissa Toyo field etulaudassa (joka on minulla jos joku tarvitsee Copal 3 lautaa). Eli siis ainakin Toyo 45A kameraan se sopii hyvin.
Vs: Schneider Apo-Symmar 240 mm 5,6 Copal 3 Jep, objektiivi oli jo minulla, mutta yllättäen se ei mahtunutkaan Szabadiin. Pienestä kiinni, mutta kun ei mahdu niin ei mahdu. Takalinssi on liian iso Szabadille. Harmittaa aivan älyttömästi sillä objektiivi on todella siisti ja kaikin puolin toimiva!
Vs: Schneider Apo-Symmar 240 mm 5,6 Copal 3 Tässähän se jo selvisi.Ostin mirrorilta ja keni multa.Itsellä myynnin syy polttoväli,8x10 koossa 35 mm on potreteissa melko huono,mutta maisemassa melko passeli.4 x 5 kamerassa oiva potrettilasi ja kuten sanoin,ei tartte tihrustaa kun katsoo tähyslasiin t kimo edit Kun katsoo näitä kuvia niin taidan ostaa sen itse:Ö)
Toyo Field etulauta Copal 3 Copal #3 reiällä aito Made in Japan. 25€ (kyseltiin jo, joten varaus) Plaubel metallitarra siinä oli, mutta nyt näköjään tippuu pois. edit. MYYTY