Vs: Tutoriaali: Vanhan filmin fiilistä Minun silmääni tökki yksi pieni seikka jonka muuttamista kannattaa vielä harkita. Voisko tuota pilvi efektiä jotakin tehdä epäsymmetriseksi. Nyt photarilla tehty pilvi näyttää silmään hyvin tennäiseltä ja monotoniselta. Sitä kehittelisin vielä. Luulen että sitten tämä rupee toimimaan.
Vs: Tutoriaali: Vanhan filmin fiilistä Olit sä saanut kommentteja ihan blogillesi, mutta sanon tässä, että ton pilvifeikkauksen ulottuminen nurmeen on mun mielestä katastrofaalinen moka. se vie pohjaa koko ruuvailemiselta. Olisit vaan muuttanut kuvan mv kuvaksi, vähän terävöittänyt ja tumentanut taivasta ja reunoja, sit olis ollu "melkein realistinen MV kuva" Feikkauksen ratkaisevin elementti on maku , miltä pohjalta ruuvailla.
Vs: Tutoriaali: Vanhan filmin fiilistä Hienoa. Selkeä ja saa hyviä vinkkejä esim säätölayereiden käyttöön vaikka ei "vanhaa" kuvaa olisikaan tekemässä.
Vs: Tutoriaali: Vanhan filmin fiilistä Sitten olis tommosia plugin-packeja photariin. Filter Forge - Download Free Photoshop Plugins! Jos haluaa naarmuja tehdä kuviin niin tossa 2. packissa on todella hyvä ja nopea efekti. Määrä ja pituus ja muut jutut välitaan liukusäätimellä eikä tarvi kikkailla layereiden kans. Noissa ilmaispackeissa on rajoituksena kuvan max koko muistaakseni 2000x3000.