Vs: Lehti Onon tosi hyvä! Vaan sen varmaan tiesitkin jo. Yletön määrä punaista voisi saada uuden harkinnan. Vaikka sekin tekee tästä erilaista.
Vs: Lehti Ja vielä sama salaatti mustavalkoisena. Ensimmäinen MV-käännökseni, minkälainen on lopputulos?
Vs: Lehti No jotenkin tälläkertaa tuo väri oli huomattavasti parempi. MV:ssä vasen puoli kuvaa olis voinu olla tarkempana kuten alkuperäisessäkin. Tuo väreissä oleva on kyllä tosi hyvä ellei jopa taidetta
Vs: Lehti Värit on niin upeat tossa ekassa, että se voittaa. Vähän on harmaa tää mv-versio, mutta mun makuun mielenkiintoisempi syväterävyydeltään.
Vs: Lehti Ensimmäinen on komea. Toisessa mulle tulee tunne kuin olisin lapsena joutunut hyvin ahtaaseen hissiin liituraitapuku-uranaisen kanssa. Jände fiilis sekin on... -E
Vs: Lehti Nyt vasta, kun olin kirjoittanut ton oman kommentini, huomasin että joku muukin huomasi jotain samansuuntaista. Kiva kun muillakin on öögat. -E
Vs: Lehti Ja mulla ei ilmeisesti ole silmiä päässäni kun en tuohon kiinnittänyt huomiota Kieltämättä MV muistuttaa aikalailla liituraitaa. Kiitokset kaikille kommenteista.
Vs: Lehti Katseltuani uudelleen tuota mustavalkoista niin onhan sekin tosi hyvä ja taidetta selkeesti sekin.
Vs: Lehti Värillinen on mielestäni loistava. MV -versiosta en niin välitä, vaikka yleensä olen enempi niiden ystävä.