Vs: allmost detective Selkeä plussa vaivannäöstä, roolin kehittelystä ja fiksusta valaisusta. Jotain liian softia minusta mallin silmien paikkeilla. Voisi jättää skarpimmaksi. Softatut silmät saavat mallin vaikuttamaan puolihumalaiselta, ja sehän ei tässä liene tarkoitus.
Vs: allmost detective - kuva lisätty - Miksi näissä kuvissa on aina tuo sama ilme? Edellisissä seteissä ja tässäkin. Muut on niitä kamerakirjajuttuja, joita en jaksa enää luetella. T Jukka
Vs: allmost detective - kuva lisätty - Niih.. mun mallin ilme on kait vähän,kuin sun valot.. aina samalla tavalla ;P Mä en edlelleenkään hirveästi ohjaa mallia. Ja flickrissäkin on ruutuja missä hymyillään ja virnistellään erilailla kuin näissä kahdessa.
Vs: allmost detective - kuva lisätty - Hyvännäköistä jälkeä, ajankuvassakin mukavasti kiinni. Colt Detective Special käteen/taskuun ja Whiskey-pullo vielä jonnekkin nurkalle. Client:"Uskon, että rakastajani onkin vain vanha, uskoin aina hänen olevan myös rikaskin. Aina puhui niistä öljylähteistään ja talletuksistaan. Kertoi olevansa aina taiteellisesti lahjakaskin ja näytti vain minulle vanhoja Jalluja..." Det:"Älä huoli muru.. Minä hoidan sinulle tarvittavat tiedot ja saat vaikka itse kääntää avaimesta kun hänet lukitaan pysyvästi pois..."