Vs: Pili pili pom pom pom Kaksi symppis kuvaa, joista värillinen miellyttää enemmän. Musta sontsa on muuten melkoisen musta... Mutta nautitaan nyt näistä väreistä kun niitä vielä on ympäristössämme.
Vs: Pili pili pom pom pom On kauniita kuvia kumpainenkin. Sontsan kanssa tää ei edes tunnu vaakakuvalta eikä ole sellainen tunne että jotakin tyhjiötä olis pitänny taiteellisesti täyttää, kuten joskus vaakahenkilökuvissa näkyy. Ekan kuvan silmät on kyllä silmään pistävät.
Vs: Pili pili pom pom pom Mä olen ihmetellyt että mihin sellaista sinistä filsua voi käyttää - nyt tiedän... Hienot kuvat !
Vs: Pili pili pom pom pom Kyllä, kuten myös korostaa näppyjä ja tekee ihosta tuollaisen aivan omituisen ja luonnottoman näköisen. T Jukka
Vs: Pili pili pom pom pom Kiitos kommenteista ja Jukka, mä henkilökohtaisesti just pidän siitä minkä näköinen ihosta ja silmistä tulee tuolla filsulla ja siksi sitä käytän. En edes hakenut mitään luonnollista lookkia
Vs: Pili pili pom pom pom En mäkään luonnollisuuden perään huutele, mutta on meillä kyllä eri maku T Jukka
Vs: Pili pili pom pom pom Luonnollinen mustavalkoinen on aika erikoinen käsite. Pidän Marun valinnasta. En huomaa erityistä erikoisuutta sävyissä.
Vs: Pili pili pom pom pom Kyllä mä ton mv-kuvan perään enemmän olen, kaunis kuva kauniista tyttärestä Hienosti sommiteltu.
Vs: Pili pili pom pom pom Tarkoitatko todella pupilleja vaiko silmänvalkuaisia? Pupillithan näyttävät aina mustilta (paitsi salamakuvissa joskus punaisilta). Minustakin mv-versio parempi.
Vs: Pili pili pom pom pom Hieno kuva kauniista tytöstä, erityisesti mv miellyttää. Marun kuvia katson aina.