Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Sarvipöllön poikanen

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana jala78, 27 Kesäkuu 2015.

1. jala78

jala78 Member

210
    6
    18
    Eilisiltainen pöllökuva tonttimme yhdestä laidasta. Nikon D300 ja Nikkor 80-200mm 1:2,8.

Liitetyt tiedostot:

2. Vs: Sarvipöllön poikanen

Nätti! Mitähän miettinee.

3. jala78

jala78 Member

210
    6
    18
    Vs: Sarvipöllön poikanen

Niinpä! Ajattelin itse samaa, kun kuvasin lintua, että mitähän tuo ajattelee ja mitenköhän se minua arvioi. Vaikuttavan näköinen lintu.

4. lunnifer

lunnifer Member

930
    12
    18

Pöllön näkemisessä on aina jotain maagista. Hyvä dokumenttikuva ja muisto kohtaamisesta rakennetussa ympäristössä.

5. jala78

jala78 Member

210
    6
    18

Kiitos kehuista, Lunnifer! Harmitti jälkikäteen, kun huomasin, että kameran asetusten buuttaamisen jälkeen olin unohtanut vaihtaa kuvalaadun takaisin rawlle, joten tämä oli norm. jpeg. Rawsta olisi sanut kaivettua aika paljon enemmän yksityiskohtia kropatessa. Samoin olisin halunnut päästä vähän ylemmäs, jotta olisin saanut pöllön takana olevan ladon nurkan paremmalle korkeudelle, mutta kaikkea ei voi pyytää. Kyllä tuo hauska (juurikin dokumentaarinen) muisto on, kun ottaa huomioon, että rämmin nokkosten ja heinän seassa sääskien syötävänä. Samalla sitä taas miettii, että olisiko aika jo vaihtaa pykälää modernimpaan ja parempaan runkoon sekä vakaajalliseen optiikkaan. Hämäräolosuhteissa niistä olisi paljon iloa. :)