Vs: Sarvipöllön poikanen Niinpä! Ajattelin itse samaa, kun kuvasin lintua, että mitähän tuo ajattelee ja mitenköhän se minua arvioi. Vaikuttavan näköinen lintu.
Vs: Sarvipöllön poikanen Pöllön näkemisessä on aina jotain maagista. Hyvä dokumenttikuva ja muisto kohtaamisesta rakennetussa ympäristössä.
Vs: Sarvipöllön poikanen Kiitos kehuista, Lunnifer! Harmitti jälkikäteen, kun huomasin, että kameran asetusten buuttaamisen jälkeen olin unohtanut vaihtaa kuvalaadun takaisin rawlle, joten tämä oli norm. jpeg. Rawsta olisi sanut kaivettua aika paljon enemmän yksityiskohtia kropatessa. Samoin olisin halunnut päästä vähän ylemmäs, jotta olisin saanut pöllön takana olevan ladon nurkan paremmalle korkeudelle, mutta kaikkea ei voi pyytää. Kyllä tuo hauska (juurikin dokumentaarinen) muisto on, kun ottaa huomioon, että rämmin nokkosten ja heinän seassa sääskien syötävänä. Samalla sitä taas miettii, että olisiko aika jo vaihtaa pykälää modernimpaan ja parempaan runkoon sekä vakaajalliseen optiikkaan. Hämäräolosuhteissa niistä olisi paljon iloa.