Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

sankarihevikuvaaja

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana nieppi, 13 Syyskuu 2005.

..............ei saatana nyt löyty tosimies. Mulla ei testot riitä. koklaa nieppiä.

Nieppihän on tunnetusti thorn in photographers ass......(Onko oikein kirjoitettu)

1. Saaga

Saaga

293
    0
    0
    Jostain syystä on nyt jääny fancubin uutiskirje tulematta. Voihan jehna.

2. Tota...sellainenkin kuva löytyy.....*klunk

3. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Jos testo ei riitä niin ostetaan sitä tai sitten meikataan sut (taas) ja susta tulee kuvauksen ajaksi mun bitch? Oikeasti, jos haluan itsestäni kuvan niin saan maksaa itseni kipeäksi muutamasta laakista "studiossa" ja tuloksena iseimmiten peruspönötystä. Jos vihkiytynyt harrastaja -kuten Nieppi- ottaisi useamman kuvan persoonallisella otteellaan ja antaisi minulle "diginegat" mahdollisia printtejä varten ilman rahallista korvausta niin kyseessä on win-win situation. Mulle kuvat ja arvokasta oppia, Niepille vapaaehtoinen malli ja mahdollisuus toteuttaa itseään. Menkää itseenne ja keskustelkaa.

4. Jen^

Jen^

24
    0
    0
    Minä voisin lähteä myös malliksi tuolla MikkoKn esittelemällä tarjouksella. Eli jos saan siedettävimmistä laukaisuista itselleni digikappaleen, minua saapi kuvailla, ihan niin paljon kuin tahtoo.

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Hjauh, musta saa kans ottaa kuvan, jos mä saan siitä toivottavasti edes yhdestä onnistuneesta raakaversion? Ei tullu mieleenkään, että moisia alkaisin pyytämään. Hyvä kun annoitte vinkkiä ;-)

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    :-D Ei musta tommosta...

7. Mitenniin ei ? Häpeetkö kenkiäsi... ;-)

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No en, mut en usko, että kukaan tahtoo korvaansa multaisia kävelylenkkareita. Korollisia saappaitani en käytä kuin erityistilaisuuksissa.

9. *pyyhkii suupieliä* yks vois löytyy....

10. peet

peet Member

764
    0
    16
    Onnistuu, jos minä saan päättää, mitä ja miten otetaan.

11. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Eikös tuo Mäntsälä ole erikoistilaisuus ;) ?

12. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    jos tuntuu, että niille vois olla tarvetta niin sitten voin ottaa ne mukaan. ehkä jopa jalkaan.

13. Kai niissä on korkoa.....*nielaus*

14. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No jos lasket koroks n. 8 cm, niin on.

15. *nielaus*

16. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116