Reprosin aamuteeni kun oli semmoinen fiilis. Oikeen poccarilla kuvasin, eli Powershit A75:llä ja Stigman salama orjana...
Minusta varsin piristävä (ja hieno) aamurepro. Harmaa jaarli on hyvää (pirkkaa sitä kotonakin), kuten Keisarin morsian ja perinteinen Yellow Label. Mietityttää vaan että kuka juo teetä lasista?
Itse hörpin noista tiimarin alennus mukeista, missä jotain lehmiä köpöttelee. En mä tiiä itsekkään kuka voi juoda lasisesta ja rivattomasta. Mul tee on aika kuumaa vaikka läträänkin maitoo siihen. x_X
Tee maistuu parhaalta sellaisesta vanhanaikaisesta emalimukista, valkoisesta, jossa on sininen reuna. Mutta kuvasta, kaatuu oikealle. Kupin reuna sais olla jotenkin "puhtaampi".
heli.. emerik.. pervoa! Ainoa kuuma juoma johon tulee maitoa on kaakao. Kaffe ja tsaikka juuaan sellasenaan, ei maitoa ei sokeria. muuten teho vähenee
Sitten mä olen kait pervo ;-). Ja kaakao tehdään maitoon, ei mitään vesivelliä (ei vettä siis ollenkaan).
näin on, ja vielä mieluusti siitä intin kaakaojauheesta jossa on maitojauhe mukana ja riittävästi sokeria. Tulee tuplavahvaa.
Kuva ei ole minusta kovin hyvä. Pehmeä, pliisu ja kallellaan. Lisäksi melko tylsä, oikein pirkkateetä.
Joops mä myös äänestän et kaakoa pelkästä maiosta ja tee pilataan maiolla et sen voi hotkia nopsemmin alas. ) Ja tietääkseni en oo kauheemmin peewo. :X