Vs: Sana on vapaa Laittomuuksista en osaa sanoa, kuvottavuuksista kyllä. Kun joku ottaa asiakseen sanoa, että: "esitin mitä sattui norjassa kun kansalainen breivik otti ongelmat omakseen", on minulla kuppi nurin. "Kansalainen" Breivik on siis otos kansasta ja "ongelmat" tuli siivottua, kun 77 ihmistä pääsi hengestään. Eikä siellä mitään sattumalta "sattunut", siellä tehtiin tietoinen massamurha. Minä en ymmärrä, miten ymmärtäväsävyinen kirjoitus tai lause 77 ihmisen tappamisesta ei olisi kuvottava ja vastenmielinen vaan edustaisi jossain mielessä mielipiteen vapautta.
Vs: Sana on vapaa Tuossahan sen sanoit, Ei su(p)omessa saa esittää vapaata mielipidettä. Ns "sivistyneet" ihmiset ovat kaikkein ahdasmielisempiä vaikka aina kovaan ääneen ilmoittaa ymmärtävänsä laajoja näkökantoja (jotka todellisuudessa ovat erittäin kapeita ns poliittisesti korrekteja pienen kuppikunnan määrrittelemiä kantoja asioihih).
Vs: Sana on vapaa Pistetään nyt tähän alle tuo toinen viesti lainattuna, niin on helpompi miettiä missä tuo sinun näkemäsi ongelma oikein on. Kannattaa varmaan lukea vähän vähemmän rivien välistä ja enemmän sitä itse tekstiä?
Vs: Sana on vapaa Iloisesti ja ylpeästi olen niin ahdasmielinen, että joukkomurha tai sen edes osittainen ymmärtäminen tai hyväksyntä ei minusta ole "vapaan mielipiteen esittäminen" vaan vastenmielinen ja röyhkeä teko. Taustaksi vaikka sen verran, että olen nuorena miehenä ajanut vuosia (3) ruumisambulanssia (Mononen) pääkaupunkiseudulla, ja joitakin tuhansia kuolleita nähtyäni tiedän melko tarkkaan, miltä kuolema näyttää. Ja Teemulle sen verran, että kyllä minä tuon luin, moneen kertaan, enkä kyllä nähnyt siinä mitään, mikä saisi minut muuttamaan näkemystäni. Niin "median johdateltavissa" minä olen ja "ainoan totuuden" hyväksynyt, etten tuota ymmärrä.
Vs: Sana on vapaa Minä annoin tietynlaista tukea OK1:lle omalla viestilläni, sillä näin ettei tämänpäiväisessä ilkkiksen selityksessä iltaisistaan ollut varsinaisesti valvojille ilmoitettavaa, vaikka näinkin siinä arveluttavia pointteja iltaisiin yhtyen, mutta katsoin myös että jos joku joskus ilmoittaa turhan herkästi ei sekään ole mikään tuomiollepanon aihe. Aiheisiin. Olen eri mieltä. Sivistyneet ihmiset ovat vain... sivistyneitä. Eivät myöskään ns. laajat näkökulmat ole mitenkään pienen kuppikunnan määrittelemiä. ed. Kirjoituksestasi saa aika helposti mielikuvan sanomasta, jossa sivistys olisi yhtä kuin ahdasmielisyys ja brutaali elämänvastainen poikkipuinen tai jopa oman elämänsä hylkäävä asenne suuren joukon todellinen tahto ja mieliala.
Vs: Sana on vapaa Kyllähän se aina on hienoa että on mielipiteitä vaikka ne sitten olisi sellaisia ettei muilla saisi olla mielipiteitä.
Vs: Sana on vapaa Onko kukaan sanonut "ihannoivansa" tuota tapahtunutta vai onko sulla jokin pakkomielle asiaan?
Vs: Sana on vapaa Yleensä isänmaallisuus koetaan hyväksi asiaksi, joten onhan tässä viesti aivan selvä, mutta eiköhän tämän vatuloiminen jo riittäisi.
Vs: Sana on vapaa Mielenkiintoinen aamu tv keskustelu. Siellä oli ruskeanreiän ritarien äänitorvi vs Persujen asiaa puhuva kaveri.
Vs: Sana on vapaa Niin minullakin. Sanavalinta nyt on tuossa suoraan sellainen, että tiedät sen aiheuttavan turhaa fleimausta täällä. Eli tahallista provoamista, niin kuin moni lomaileva foormumilainen on harrastanut. Paljon mauttomampaa vaan.
Vs: Sana on vapaa Ok , olen pahoillani.Lisäksi nolottaa.Menkööt puolestani vaikka häämekoissa alttarille, nostan käteni pystyyn.
Vs: Sana on vapaa En tiedä miksi homoseksuaalisuus on niin arka asia monelle, maailmalla pahimmat homfoobikothan ovat olleet kaappihomoja jotka eivät uskalla tulla esiin ja häpeävät itseään, tämä ei ole sitten suunnattu kenellekään, ihan yleinen huomio
Vs: Sana on vapaa Ei se niin mene, olin aikoinaan tyytyväinen kun näin muitakin kaljupäitä. Se olin silloin kuin kaljut ei ollu kovassa huudossa
Vs: Sana on vapaa Täällä oli yksi vanha kuva, joka ehkä sopii tähän asiayhteyteen:http://www.kameralaukku.com/portal/inde ... #msg658514"]http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,90454.msg658514.html#msg658514
Vs: Sana on vapaa Mutta siis yhteenvetona; sana vapaa jos ei ole a) joukkomurhafani , b) homo. Jatkakaa..