Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Samuraiko+silmät:)

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Anonymous, 20 Tammikuu 2006.

1. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36

(tätä nyt ei kukaan usko mutta rajasin tuon itekin nuin näkemättä quikelon versiota)
    (...ääähh nyt nukkumaan)

2. Mike

Mike

699
    0
    0
    ..

3. Juu! Vielä kultaväriä fonttiin.

4. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Varmaan joo, mutta näillä ei ole mitään tekemistä alkuperäisen kuvan ja samuraisuuden kanssa. Tällaisten harjoitelmien kohteeksi luulisi löytyvän muitakin kuvia.

5. Mike

Mike

699
    0
    0
    Josko herra mvuori vaikka ymmärtäisi osan näistä olevan esimerkkejä Sireenille miten kuvasta saisi paremman?

Näemmä itse olet harjoitellut kotisivuillasi kuvanmuokkausta ja jopa valokuvausta.
    http://sivut.koti.soon.fi/mvuori/valokuvaus/banaani/images/shumacherina.jpg
    Tuliko idea banaanista ja hassuista autonrenkaista ihan selvinpäin vai onko tuossakin joku elämää suurempi lähestymistapa kuten sinulla kovin usein näyttäisi olevan?

6. Miekkaote niin että kädet ovat yhdessä siinä kahvalla, tuollainen 5-10 cm rako muuttaa otteen todellakin kovin "kirvesmäiseksi".

7. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Nyt vois kyllä jokainen vänkäleuka alkaa miettimään omaa kirjoitteluaan. Koskee niin Jaria kuin muita "asiallisesti" vastailevia ihmisiä. Näyttää olevan vahvasti koulukiusausmeininkiä ilmassa, vittuilun kohde on haettava vaikka väkisin ja kollektiivinen vittuiluhan on erittäin hieno asia... Varsin hienoa huomata mm. entisen moderaattorin jatkavan samaa ylimielistä linjaansa kuin ennenkin, onneksi olkoon.

t: Ylläpito

p.s. don´t feed the troll

8. Fotarointirevittelyssä nokun aiempi ja Miken myöhempi terävintä kärkeä..Mielenkiintoista jatkakaa...

9. Marun versio hiukka turhan softi minun makuuni ja kaikki mihin lisätty kohinaa näyttää kehnolta mun silmiin tän litun kanssa. Jarin alkup. kuvissa tuo missä ollaan miekalla lyövinään ja tyttö katsoo kameraan ei vaikuta hirveen uskottavalta. Jos olisi pilkkomassa puita ja katsoisi kameraa niin olisko ok? Muokatuissa kuvissa kontrastin lisäys antanut puhtia kuviin. Siitä voisi ottaa onkeensa valaistusta säätäessä. Nätti flikka, joo.

10. Anonymous

Anonymous Guest

Saatte muokata ei minua haitaa, alkuperäisestä ja sen säädöistä en voi sanoa enen kuin saan näytön kalibroitua. Kuvan ideaa ei ilmeiseti kukaan tajunnut?
    Kuvien tarkoitus on olla kaksi osainen siten että siinä on kädet kehystämässä päätä ja erillisenä miekka.
    No jos muokkauksenne idea on opetaa minua niin kiitos oikein vitusti.
    Mutta jos vain haluatte hyvin otetusta kuvasta harjoitella itse kuvanmuokkausta , niin olkaa hyvä.

No ei se minulta pois ole, on sitten syy kumpi vaan.

11. Anonymous

Anonymous Guest

Muuten Emerikin versio oli paras.
    Mike osaa ilmeisesti muokata, mutta älä näin kauniista tytöstä rumaa tee:)

Ja kuten kaikki tietää niin perseeleen valaistusta kuvasta ei saa tehtyä mitään, joten tämä on kohteliaisuus.

12. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    No mun tarkoitus ei ainakaan ollut opettaa koska en itsekkään ole mikään mestari mutta halusin vaan huvikseni kokeilla mitä tuolle kuvalle saisin aikaiseksi! ANTEEKSI jos loukkasin!

13. Anonymous

Anonymous Guest

No hätää en minä täläisestä loukaannu.
    Ja saa minun kuvia muokata.
    Maru sinähän osaat muokata ja versiosi oli hyvä.

14. Hyviä harjottelukuvia, mutta siihen sen sitten jääkin.
    Kuvassa tyttö on silmiinpistävästi luonnoton ja kipsissä, miekka tuo kuvaan lähinnä huumoria "piteles tätä vaikka joutessas" tyyliin.
    Ei muuta kun uusiksi ja tarkemmalla silmällä :)

15. Anonymous

Anonymous Guest

No nyt on näyttö kalibroitu ja ok onhan nuo haaleita/latteita kuin mikä.
    Aikaistin aikataulua ja hain laitteen äsken:)
    Yleisön pyynnöstä laitan jotain kun saan valmiiksi.

16. dhat

dhat

229
    0
    0
    Nyt oikeasti kaikki vois lyyä sen blurtoolinsa kiveen!

Vaikka niissä mainoskuvissa sitä joskus blurraillaankin, niin ei teidän tarvitse kuvianne pilata semmoisella höpsöttelyllä.

Ensin tapellaan ja mietitään missä L putkessa ois paras piirto ja sitten homma kustaan tollaisella irc-gallerian fruitcake jätkien photoshoppi kikkailulla.

Mun mielestä tuokin malli on kauniimpi oikealla iholla eikä millään barbie muovilla, joka hohtaa. Toki kaikki saavat tehdä kuvista, omista tai muiden millaisia haluavat, mutta onko se sitten kuitenkaan eduksi mallille tai kuvalle.

Kuhan itken. :)

17. Perinteisessä Japanilaisessa miekkailussa ensinnäkin kädet on toisin päin, eli oikea käsi on stuballa ohjaten miekkaa ja vasen käsi on "ulompi" käsi joka antaa voiman miekalle. Miekkaa ei puristeta yläasennossa koko kädellä, vaan etusormi-peukalo otteella. Pilkunviilausta..;)

18. YpyCL9V

YpyCL9V Member

597
    2
    18
    Perinteisessä Japanilaisessa miekkailussa on myös optio pitää miekka yhdellä kädellä. Ja paljon muuta. Ehkäpä googlella löytää seuraavaan kuvaukseen katu-uskottavia asentoja?

19. Anonymous

Anonymous Guest

Jos kuva pyrkisi johonkin kendon jäljittelyyn niin ok.
    Muuten mitä välii.

20. Minusta koko ajatus jostain mukaeksoottisesta hupisamureeraamisesta on lievästi sanottuna ihan harleydaavitsonia kaljurätti päässä.