Vs: Samsung NX200: 21.6Mpix 1.6xcrop Nimenomaan näin. Olen myös kiinnostunut vaihtamaan Pen ykköstä Panan G3- malliin, koska siinä on se etsin. Ei niistä taustanäytöistä oikein mitään näe. Ja Sony tuhosi ( silloin kun Penin ostin) Nex 3 ja 5:ssä ostohaluni alkuunsa jemmaamalla tärkeimpiä asetuksia valikoihin. Eihän tuossa seiskassa sama vika? Higg
Vs: Samsung NX200: 21.6Mpix 1.6xcrop Konkurssi kolkutteli ovella 2005-06, ennen kuin uskoivat, että pitää ryhtyä tekemään digikameroita. Itävaltalainen rahoitusyhtiö pelasti, ja sekin vain sen takia, että kiikarien ja kaukoputkien tuotanto oli kannattava haara firmaa.
Vs: Samsung NX200: 21.6Mpix 1.6xcrop Leica on onistunut brändäyksessään aika hyvin. Katsotaan vaikkapa pokkareita, hinnanero vastaaviin Panasonicceihin on selvä. Sama X1 vs. Fuji X100. Punaisesta pisteestä ollaan valmiita maksamaan.
Vs: Samsung NX200: 21.6Mpix 1.6xcrop Muuten hyvä ajatus, mutta puuttuu jokin todiste onnistumisesta. Olettetavasti Panasonicceja on myyty kertaluokkaa enemmän, eli se on tienannut rahaa kertaluokkaa enemmän. Pelkkä hintalapun asettaminen ei kerro mitään mistään onnistumisesta.
Vs: Samsung NX200: 21.6Mpix 1.6xcrop Kerrankin Mvuoren kanssa samaa mieltä,hintalappu ei kerro onnistumisesta suoraan.
Vs: Samsung NX200: 21.6Mpix 1.6xcrop Hmm... Musiikissa aikaa kestävät ne teokset, jotka on väsätty rakkaudesta musiikkiin. Klassisessa musiikissa ne ovat jo itsestään selviä ja yleisesti hyväksyttyjä totuuksia, kuten myös populaarimusiikissa esim. Beatles, Led Zeppelin jne. Mitenkään väheksymättä joka hetki uuden kuvan ottajaa henkilökohtaisesti uskon, että nuo kuvat, joiden eteen on nähty paljon vaivaa, kestävät aikaa ja katsomista paremmin kuin nuo tämän ajan hektistä maailmankuvaa ilmentävät kuvat. Se, etteivät ne juuri tällä hetkellä kiinnosta ketään, ei tarkoita sitä, etteivät ne esim. 20 vuoden päästä nouse arvoon arvoomattomaan. On pakko lainata lainausta, joka oli Voionmaan opiston editointi huoneen seinällä. Se oli Helsingin sanomista vuodelta 2006 ja meni jotenkin näin: "Tekninen kehitys on ollut niin huimaa, että kuka tahansa voi kuvata mitä tahansa. Uskon, että tämä tulee aiheuttamaan mullistuksia valokuvauksessa, mutta toistaiseksi mitään mielenkiintoista ei ole vielä näkynyt." TJukka
Vs: Samsung NX200: 21.6Mpix 1.6xcrop Höpö pöpön... Töölönlahden rannassakin pyösitellään jatkuvasti jotain Puccineja, jotka on väsätty tasan tarkkaan velkojien painostuksesta laskujen maksamiseksi.
Vs: Samsung NX200: 21.6Mpix 1.6xcrop Kertooko myyntimäärä? Miljoona kärpästä kanoneineen ovat aina paras kalu kädessä?
Vs: Samsung NX200: 21.6Mpix 1.6xcrop Ai että ei ollutkaan pällimmäisenä pyrkynä päästä maineeseen ja mammonaan? Ilmeisesti kaikki aikalaistodistukset ja kirjalliset teokset yhtyeistä ovat olleet väärässä: nämä tekivät musiikia rakkaudesta musiikkiin ja kaikki muu tuli vain kuin manulle.... Melko yllättävä arvaus jukikselta. Tosin ei ensimäinen. Eikä viimeinen.
Vs: Samsung NX200: 21.6Mpix 1.6xcrop Musiikki oli noille mainitsemilleni tärkein asia, ja se kuuluu levyiltä, sekä ilmenee myös elämänkertalähteistä. T Jukka
Vs: Samsung NX200: 21.6Mpix 1.6xcrop Ei kerro, mvuori teki nyt ajatusvirheen. Leica brändäyksen onnistumisesta (sanotaan nyt vaikka suhteessa Panasoniciin) kertoo se, että teknisesti samaa tavaraa myydään reilulla lisähinnalla. Tuskinpa Leica myyntimäärissä edes haluasi Panasonicin tasolle, siinähän menisi elitistinen brändi pilalle.
Vs: Samsung NX200: 21.6Mpix 1.6xcrop Niin, mikäpä firma sitä nyt haluaisikaan liikevaihtoaan kasvattaa, mainehan siinä vain kärsii.
Vs: Samsung NX200: 21.6Mpix 1.6xcrop Olet tasan oikeassa. Olisi aika kestämätöntä ajatella, että pokkarien massavalmistaja tuottaisi M-Leican kaltaisia eliittikameroita. Tämän takia brändit eriytetään, Volkkarit on erilaisia kuin Bugatit, ja päinvastoin.
Vs: Samsung NX200: 21.6Mpix 1.6xcrop Totta. Leican omistajat ja siihen sijoittaneet kapitalistit eivät varmasti halua maksimaalista tuottoa rahoilleen. Riittävä määrä on toki riittävä ja kohtuullinen määrä myyntimäärä on ihan hyvä. Brändi on kapitalistillekin ydinasia. Joku taloustieteen amatööri voisi toki ajatella, että pokkarien hintaeroon vaikuttaa se, että Panasonic myy tuotteensa Leicalle - kilpailijalleen - selvästi kalliimmalla kuin valmistuksen omakustannushinnalla.
Vs: Samsung NX200: 21.6Mpix 1.6xcrop Niin, onko brändin mainen tuhoaminen se tehokkain tapa siihen liikevaihdon kasvattamiseen? ;-]
Vs: Samsung NX200: 21.6Mpix 1.6xcrop Brändi ei ole sama asia kuin yritys. Saati että se olisi sama asia kuin pääoma.
Vs: Samsung NX200: 21.6Mpix 1.6xcrop Brändi on useamman maailman johtava yrityksen suurin pääoma. Otetaampa esimerkiksi tällainen lainaus: Kymmenen arvokkainta automerkkiä: 1. Toyota (brändin arvo 24.2 miljardia dollaria, muutos +11%, kokonaissijoitus listalla 27.) 2. BMW (22.4, +3%, 30.) 3. Mercedes-Benz (15.3, +12%, 50.) 4. Honda (14.2, -1%, 56.) 5. Porsche (12.4, +3%, 66.) 6. Nissan (10.1, +17%, 88.) 7. VW (7.4, +6%, ei tiedossa) 8. Ford (7.4, +5%, ei tiedossa) 9. Audi (3.8, +5%, , ei tiedossa) 10. Lexus (3.6, ei tiedossa, ei tiedossa) Lähde: http://www.iltasanomat.fi/autot/toyota-kansa-ajaakin-arvoautoilla---skoda-puuttuu-listalta/art-1288388340054.html Artikkelin kirjoittaja Harry Kuurio
Vs: Samsung NX200: 21.6Mpix 1.6xcrop Ei, se ei ole pääomaa. Siihen juttuun uskovat ovat niitä, jotka itkevät suhdanteiden vaihteluissa. Brändi (kuin myös brandy) haihtuu kuin krapula iltapäivällä, kun sikseen tulee. Esimerkiksi amerikkalaisilla autonvalmistajilla on siitä kyllä kokemusta, briteistä puhumattakaan. Jenkeistä tuolla lainaamallasi listalla on enää vain Ford, ja sekin vain siksi että kasaa rahvaan rattaita pitkin Eurooppaa.
Vs: Samsung NX200: 21.6Mpix 1.6xcrop Pääomaa aivan samalla tavalla kuin ylikorkeiden osakkeiden arvot, kullan hinta, ihmisten usko tuotteisiin tai voimassa olevien patenttien määrä (vrt. esim. Kodak ja Nokia, joilla niitä on paljon). Jos kansa yhtäkkiä vaikkapa uskoisi että kaikki Leicat ovat tuubaa, ei tehtaalla, koneilla, työntekijöiden ammattitaidolla ja merkittävällä kamerahistoriallisella olisi juuri mitään rahallista arvoa.