Tarve tulostaa mustavalkoisia A4 kokoon pohjautuvia kuva/txt-kirjasia. Ajanoloon useita kymmeniä per proggis (sivumäärät 50-100) Mahdollisimman hyviä sävyjä. Pitäisi olla postgrip-yhteensopiva. Hyvä valmistajan softa kuvasäätöjä varten. Kaksipuolinen tulostus, jollei siitä ole haittaa. Hinta vain perustellusti yli 500e. Paino max luokkaa sallittu säkkikoko, 20 kg. (sijoituspaikkana oma asunto) Mustesuihkutulostinta en halua. Millaisia kokemuksia? Mitä suosittelisitte? t. manual
Vs: suosituksia erittäin hyvän mustavalkolaserin hankintaan Huomenta. Mä kyllästyin musteen kanssa leikkimiseen(ehkä enemmän syynä halvat tulostimet kuin tekniikka yleensä) ja ostin vanhan HPn laserjetin 4050n-mallia. Tulostaa kotiverkossa miltä tietokoneelta hyvänsä ja toimii kuin junan vessa muutenkin, sain vielä 12000 arkin alkuperäisen mustekasetin kaupan päälle. Uusista ei ole niinkään tietoa, koska omaan käyttöön tuo vanha ikiliikkuja on passeli.
Vs: suosituksia erittäin hyvän mustavalkolaserin hankintaan Vaikuttaa, että mustavalkolaasereiden 'kultakausi' oli 2000-luvun alkupuolella. Mustesuihkutulostimien hieno jälki, kun värilaasereidenkin kehitys on ne syrjäyttänyt. Menisi toimistovärilaasereiksi. Ei kiinnosta. Pitänee ilmeisesti etsiä käytetty. Omanikin on vuodelta 1998. Niidenkin osalta on vaikea löytää ketään, joka todella tuntisi tekniikkaa ja osaisi suosittaa joitakin vaihtoehtoja. Tai sanoa, tuon kuvajälkeen olen ollut hyvin tyytyväinen.
Vs: suosituksia erittäin hyvän mustavalkolaserin hankintaan Itse tulostan miltei kaiken laaaaserilla, mutta en kuvia. Itselläni pinna palaa nimenomaan ruiskujen naurettavaan tulostushinnoitteluun. Ihan halpiskin toimii kotioloissa ok, verkossakin ruksuttaa kunhan isäntäkone on päällä.
Vs: suosituksia erittäin hyvän mustavalkolaserin hankintaan Omaan kuvanälkääni olen ryhtynyt käyttämään 'kivijalkavalokuvaamon' A4 tulosteita. Tekevät mulle oikeastaan erinomaisen hyviä kuvia. Hinta on mikä on, mutta kun ensin kalibroidulla näytöllä 'hinkkaa' ne kohdalleen, niin näin jatkan, ilman omaa suihkaria. Tipoittain, määrällisesti, ja kustannuksetkin vaan pakottaa hyväksymään 'monistamisen' laadun joihinkin juttuihin. Hyvää arkilaatua tavoitellen. t. manual
Vs: suosituksia erittäin hyvän mustavalkolaserin hankintaan Mustavalkolaaserin voisin ostaa, niiden kuvientulostusominaisuuksista en kyllä osaa sanoa mitäänn... Halpa värilaaseri on paholaiosen keksiontö.