Miten se taitetaan kolmeksi ympyraksi..Olen yrittanyt etsia vastausta..osaako kukaan kertoa missa olisi video..kitos http://www.doerrfoto.de
Vs: Dorr heijastin eipä tuolla kuvaa Dörristä ollut enkä saksaa tavaamaan viitsinyt alkaa mutta .. muut heijastimet menee kolmeen osaan niin että otetaan alhaalta toisella kädellä ja ylhäältä toisella kädellä. sitten motoriikan pitäisi riittää siihen että kierretään ranteista kämmeniä toista myötäpäivää ja toista vastapäivää. Loppu sujuu itsestään.
Vs: Dorr heijastin Tärkeintä heiajstimen kokoontaittamisessa on ehdottomasti tyhjentää mieli kaikista ajatuksista. Sitten ottaa reflaa vastakkaisilta puolilta kiinni, siitä mistä hyvältä tuntuu. Kädet silleen että toisen käden neljä sormea ja toisen käden peukku aina samalla puolella. Sitten hengitetään syvään ja päästään ykseyteen heijastimen kanssa. Tämän jälkeen päättäväisesti käännetään melko nopeasti ranteita siihen suuntaan mihin ne nyt sattuvat liikkumaan. Toivottavasti kuitenkin vastakkaisiin. Tärkeintä on tietää että heijastin taittuu oikein. Toivottavasti tästä oli apua.
Vs: Dorr heijastin <COLOR color="black"]Älä yritä taivuttaa heijastinta, se on mahdotonta. Sen sijaan, yritä vain tajuta totuus. Ei ole heijastinta. Silloin näet että se ei ole heijastin joka taipuu, vaan ainoastaan sinä itse.</COLOR>
Vs: Dorr heijastin Mulle kaks sellasta ruskettavaa heijastinta. Pitää päästä biitsikuntoo kesäks enneks muut auringonpalvojat tulee.
Vs: Dorr heijastin Älä pahastu. Tää osotti varmaan vaan vekottimen käyttötarkotuksen ja hyödyllisyyden.