Näin siinä käy, kun antaa tuotekehityksen puuhailla omiaan... Jatkan samaa teemaa kuin edellisessäkin kuvassa, mutta nyt on harjoituksen kohteena tumma tausta ja valaistuksena salama. En oikein tykkää lusikan heijastuksista, sitä voisikin sitten harjoitella seuraavaksi.
Todella tyylikästä photoshoppailua. Kuva on yksinkertainen ja voimakas. Suoria linjoja, puhtaita värejä (tuo punainen on ehkä aavistuksen ylisaturoitunut?) Yksi pieni pilkunviilaus: En ole aivan varma johtuuko se photoshoppauksesta tai lusikasta, mutta tuossa kun lusikka alkaa ja saksen kärki alkaa loppumaan, on jokin pieni (~10px pitunen) poikkeavan vaalea kohta jonka arvelen tulevan saksen terästä.
SA INT uusii kalustoaan =) ? Kiva, hieno. Lusikan heijastuksesta olen kyllä samaa mieltä. Ja jäin miettimään, että jos itse kattaisin saman setin, olisivat työkalut samaa sarjaa (lusikka on Careliaa ja haarukka hmm.. jotain muuta). Laita armeijan kalusto samalla kokonaan uusiksi ja lusikkahaarukan jälkeen.. PUOLIJOUKKUEKAMINA?
Minä luulin samoin, mutta kyllä se on peräisin lusikasta itsestään. Kun on kyseessä selvästi shopattu kuva, niin pitäisikö tällaisetkin ottaa pois? Nyt annoin olla, koska se oli mukana lusikan kuvassa. Kävinpä oikein tarkistamassa: lusikassa on sillä kohtaa pienen pieniä naarmuja, jotka ilmeisesti siroavat. Tässä taas nähdään tätä harrastelijan jälkeä: ammattilaisella olisi tietysti uudenkarheat pöytähopeat rekvisiittana, minulla on vain tyttären suusta lainattu jukurttilusikka...
Ei mitenkään hassumpi. Ylisaturoitunut punainen ja heijastuma lusikassa ovat ikävät mutta ainahan voi parantaa. Sulauttaminen on varsin näppärästi tehty, jos viitsit raottaa salaisuuttasi niin kuuntelen mielelläni. Tuollaista sulauttamista en ole kokeillutkaan. Tuotekuvalle tausta ja valot ovat mukavat. Vesku
Ei siinä mitään salaisuutta ole. Lusikka ja haarukka ovat tietysti omassa kuvassaan, ja niiden asennon olen koettanut saada mahdollisimman hyvin oikeaksi jo kuvaa ottaessa. Photoshopissa olen sitten leikannut ne omille tasoilleen, ja siirtänyt & kääntänyt kohdalleen. Sen jälkeen vaan maalaillaan tasojen maskeista läpinäkyvyyttä niin että näyttää hyvältä.