Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Saittteja (& keskustelua keskustelusta)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Quiquern, 27 Lokakuu 2005.

Sanonpas jotain itsekin.

Tämä saitti on tällä hetkellä ehdottomasti parasta mitä suomalaisilla valokuvausaiheisilla sivuilla on tarjota. Porukka tuntuu olevan leppoista ja etenkin kuvien taso on minusta erittäin korkea. Täälläkin on joukossa monia kuvaajia joiden kuvat säväyttävät joka kerta. Ja kritiikkikin on useinmiten asiallista ja saada sitä kautta hyviä vinkkejä. Tietty välillä keskustelu rönsyilee mutta enpä ole vielä sellaiseen fooruumiin törmännyt jossa pysytään vain ja ainoastaan aiheessa.

Ja foorumihommasta vielä. Itsekin miellä kameralaukun tällä hetkellä keskustelufoorumiksi, mutta ehkä sekin asia tulee muuttumaan kun Teemu saa uudistukset tuotantoon.

1. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    No täytyy sanoa että olen samaa mieltä. Noilla viesteillä ei mitään rakenneta.

2. Mike

Mike

699
    0
    0
    Heh, yritys sarkastiseen viestiin hyvä, mutta katoppas haulla GF:n viestit ja saat kasata tuohon 4 sivua täysin turhaa. Eli periaatteessa homma on 4 kertaa vitosen mielestä niin, että offtopiccia saa vetää ja asiattomia viestejä viljellä, mutta jos tätä vastaavalla tasolla kritisoi, niin silloin pitää kritisoida sitä kritisointia. Kyllä sun logiikka on uskomaton, annappa itsellesi aplodit. :D

3. tässä ketjussa on monta hyvääkin pointtia, mutta tulipahan tällekin iltaa hupia, kun saa lukea kuinka isot ihmiset tappelee :D

omasta mielestäni tämä reppu on vielä ihan tuore foorumi, ja osittain etsii vielä itseään ja omia linjanvetojaan. palstalaiset luovat sen hengen. sitä saa mitä tilaa.

4. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Uusi? Onhan tää nyt ollut jo monta kuukautta täällä. Olisko ollu huhtikuu kun mä olin kameraa hankkimassa ja alkoi digicamera.netissä olemaan tappelua siitä kun kameralaukku.comia mainostettiin siellä vähän. :) Eli onhan tää nyt puol vuotta vanha kai jo. Tai jotain sinne päin.

5. uusi siinä mielessä, että kovin hirveästi ei juttuja vielä mun mielestä ole vakiintunut. ja muutoksiahan tänne tehdään koko ajan, eli reppu alkaa vasta nyt pikkuhiljaa olla "valmis" (ellei sitten teemulla ole vielä lisää kortteja hihoissaan).

6. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Hammurabin laki ei kuulu tämän maailmanosan kulttuuriin eikä tapoihin, sitä logiikkaa tuo vastaukseni noudattaa. Ei vene muutamista yksittäisistä, vähän persoonallisemmista jutuista keiku. Sitten se voi keikkua, jos aletaan kaikki vaatia toisiltamme samanlaista kirjoitus- ja esiintymistyyliä kuin itsellämme :)

7. Tai missä ankalla sitten ikinä leikitäänkään ei pääse pakenemaan ainakaan kumiankan äännähdyksiä.

Ei pääse tosiaankaan varsinkin kun Blurring soittaa sen nauru muistuttaa aika tarkkaan kumiankan soudeja.

Onnea muuten Blurringille

8. Tuletko Juha tänään vaiko huomenna vasta kalastuksen jälkeen? Lupasivatko perhostelukeliä edes?

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Onnea munkin puolesta iso kasa! Kumpikos tuli?

10. Onnea minultakin tuoreelle pikkutytön isälle

11. Tää on varmaan just sitä sisäpiirijuttua?

12. Heiheiheihei! Täällähän mennään taas pitkin offtopikkeja. Semmonen peli ei vetele.

Paha silmä ei katso hyvällä tätä.

13. Tuleepa pimeä äkkiä, ei paljon ehdi päivänvalolla ulkona pörisemään.

14. Telkkarissa sanottiin että virtuaalilaseilla voi nähdä maailman vaikka vaaleanpunaisena. Luulin että normaaleilla värillisillä aurinkolasellakin voi...

15. Anonymous

Anonymous Guest

Salolaisen miehen hillitty kapina on alkanut... ;). Olet tullut huomioiduksi.

16. Mä höpötän teidät tainnoksiin...