Vs: Nainen mustissaan Jaa-jaa, silmänkorkeuvelta laajiksella laakastu ja kaatuu syliin! Oolrait; voihan olla että taustat olisi voineet olla epätoivotut muista kulmista, mutta valitettavasti tällaisena tuo on kaikille varttuneille kamerakerholaisille aika tuttu näky. Ei silti mitenkään huonoin näkemäni versio.
Vs: Nainen mustissaan Komppaan edellistä soinnuilla Em7-A7+5-Dmaj7. Eli päälle kaatuu. Lisäksi mistä tuo ihmeellinen sekava "tehokeino" eli nuo viivat tulevat? Filminkehityksestä, photoshopista vai mistä? Olisi paljon parempi ilman tuollaista tekotaiteellista efektiä. T Jukkis
Vs: Nainen mustissaan 70mm ja korkeammalta kuin malli, voin laittaa myös laajisversion. Mutta kiitos kuitenkin kommenteista. Nuo raidat ovat epätoivoinen yritys saada kuva näyttämään ikäistään vanhemmalta, siispä ei onnistunut.
Vs: Nainen mustissaan Älähän nyt. Se, että yksi ihminen eli minä en raidoista pidä, ei välttämättä tarkoita, että tehokeino olisi epäonnistunut. Varmaan asia on oikeasti päinvastoin. T Jukkis
Vs: Nainen mustissaan Minapa kun pidan tasta. Tuo eteenpainkaatuminen voisi kuvastaa vaikka isojen asioiden kaatumista niskaan, mita voisi korostaa myos miettelias ilme ja lehdilla leikkiminen stressileluna.
Vs: Nainen mustissaan minäkin pidän, melkein yhtäpaljon kuin siitä rappusia alas kuvasta mutta tässä mua harmittaa tuo musta. tukkoisuus on kyllä ok, jos ei tulisi näin likaista vaikutelmaa. raimolla on uusi vaihde päällä. anna mennä, ainakin minä jään odottamaan lisää "tuotantoa".
Vs: Nainen mustissaan Tämä on mielestäni parempi kun se edellinen. Hieno kuva, mutta raidoista en minäkään oikein välitä.