Oon huomannu, että tääl on paljo asiantuntevii taidekriitikoita. Pyytäisinkin nyt mitä nöyrimmin palautetta tästä teoksestani, johon oon käyttäny aikaa ja kyyneleitä useiden vuosien ajan.
Vs: Sävyjen syksyä Sisäöltää viittauksia toissapäiväseen Kauhajoen verilöylyyn, huono ja hyljeksittävä kuva Jaaaaaartsaaaaaa!
Vs: Sävyjen syksyä Oot synnyttäny viittaukset täysin omassa päässäsi. Kuva ei oo otettu lähelläkään Kauhajokee.
Vs: Sävyjen syksyä Pyritkö nyt suuntaamaan keskustelun ikävän sävyisesti minuun ja minun tekemisiini? Ymmärtääkseni tää on valokuvausfoorumi eikä oikeuslaitos tai mikää muukaan inkvisitio. Kutsun kohta hyvävelitaputtelijakaartin apuun.
Vs: Sävyjen syksyä Ei pelkätään tekemisiin, vaan jopa mahsolliset ajatuksesi tullaan analysoimaan täällä.
Vs: Sävyjen syksyä Mun mielestä on helvetin epäreiluu hyökätä minua vastaa kuvan takii. Väittämäsi mahdolliset ajatukset ovat mahdottomia ja siksi ne ei ole mahdollisia.
Vs: Sävyjen syksyä Nyt minä häivyn ja paukutan ovee sillee ja niin pitkään, että kaikilta tippuu Marskin kuvat seiniltä. Palaan viel hurjempana....
Vs: Sävyjen syksyä Taidat olla tikimiehiä, kun noin suutut. Mulla ei edes ole Marskin kuvaa seinällä Urkin naamakuva taitaa löytyä...
Vs: Sävyjen syksyä Minä kuvaan tikivilmiä niin, että moottoriperiäkin menee kolme päivässä. Ettekä te ymmärtämättömät voi sitä käsittää vaik teitä miten opastais. Ja mitä siihen Marskin kuvaan tulee: Jos jollain ei oo sellasta seinällä niin minä tulen laittamaan, jonka jälkee lähen täältä taas ovet paukkuen niin, että ne putoo. Ihmeellistä moderointii jos ei putoo.
Vs: Sävyjen syksyä Auttaako jos edellisessä elämässä oli Marski seinällä päiväkäskyineen? Minusta siitä pitäis saada lisäpisteitäkin vähintään 12.
Vs: Sävyjen syksyä Ei auta eikä se liity kuvaan mitenkään. Mitä varten täällä hyökätään Marskin kimppuun vaikkei siitä oo esitetty kuvaakaan?
Vs: Sävyjen syksyä Koska Marski otti mustavalkoisia filmikuvia, vaikka oli keskinkertainen kuvaaja, joka käytti kankeita sommitteluja, laittoi kohteensa pönöttämään ja kuvat olivat usein kovin pehmeitä. Sen vuoksi seinällä kannattaisi olla jonkun paremman valokuvaajan muotokuva. (Kekkonen ei tainnut valokuvata lainkaan.)