Vs: Säröstereo En saa edes kännissä silmiä niin ristiin, että saisin tuosta stereo-kuvan. Mutta ihan hyvää yritystä sinulta silti - kait. ;-)
Vs: Säröstereo Stereokuvat tomivat parhaiten kyllä liikkumattomiin kohteisiin, tässä tuo puro sotkee maisemaa aika lailla. Miksi muuten kuvaa on pitänyt pakata noin helvetisti, onko sitä pikselöitykin tarkoituksella. Oli miten oli, laatu on niin kuraa että stereoefekti tökkii todella pahasti.
Vs: Säröstereo Joop, kuvien yhdistely tapahtui tilapäisillä kökkötyökaluilla (mspaint) seli seli seli, joista en osannut kaivaa haluamiani säätöjä seli seli seli. Olisi pitänyt rajata etualan liiallinen liikekin pois. Olin liian täpinöissä, kun sain omat silmät harittamaan edes jotenkin.
Vs: Säröstereo Kyllä mä sain stereokuva näkymän kuvaparista. Liikkuvaan kohteeseen pitäis olla siihen tarkoitettu kamera joka ottaa saman aikaisesti molemmat kuvat. On mulla lentävistä joutsenista stereokuvaa jne.
Vs: Säröstereo Niin onhan niitä oikeita stereokameroita jotka kuvaavat kaksi ruutua samaan aikaan. Tai sitten voi käyttää kahta kameraa ja laukaista ne yhtä aikaa (mekaanisilla hankalampaa). Kyllä tuostakin kuvasta stereovaikutelman näkee, ja hyvä kohde muuten stereokuvaa silmälläpitäen, syvyyttä ja kolmiulotteisuutta.