Pitäis kait avatar vaihtaa samalla, jotta ei kellään olis minusta vääriä käsityksiä ;-D ps. mul on ekaa kertaa moneen vuoteen pipo! Ikioma pipo!
ompa raju misu. mustavalkoiset pehmeät kuvat sopii mallin yleviin kasvoihin paremmin. minulla pistää silmään muutama ristiriitainen tyyliseikka... villapaita, pipo ja huulimeikki...
Pah, miks pehmeetä? Näkyköön rypyt, so what. Tältä mä näytän juuri nyt, kuva on n. 10 minsaa vanha. Juha, tolta mä näytän ilman meikkiä: http://www.kuvakonttuuri.fi/muitakuvia/hrdc.jpg
Majesteettinen ellei peräti ruhtinaallinen. Tolla kuvalla möis noita pipoja vaikka saharaan beduiineille. Mut mähän oon vaan mies jolle silmänruoka riittää ....
.. tai sitten tuo kameralehtimäinen hiusvalo, halpa nuorisopipo yhdistettynä stockman neuleseen ja meikkiin sekä aatelisen oloseen malliin.
Raskas huokaus *huuuoooh* Juha, sä oot sitten hauska mies, luin nääs ton sun viimeisen kommentin :-D! Jesh, huumori kohdillaan :-D
Jälkimmäisistä se ylempi on paras näistä. Valo kasvoille on sopivan pehmeää ja taustavalo osuu hyvin hiuksiin.