Ehkei pitäisi kirjoitaa enää mitään, mieliala ei ole parhaimmillaan. Sanottakoon jo etukäteen, että toivon etten loukkaa. Parin ilmeet mukavat ja ihon sävyt pehmeät, niin kuin varmaan tiedätkin Taustan valinta ei ole se paras, tai oikeastaan taustalla on kaksi tekijää joita silmä poimii heti, oikean yläkulman kumma valkea osa, kohdassa jossa aivot sanovat, että hei, miksei tuo runko jatku tuohon... ja toinen on tuo risujen kulkeminen edes takaisin miehen pään tuntumassa. Korjauksena ehkä tässä kuvassa vain photari ja kloonaus pois, mutta jos tilanteen voisi uusia, niin vetämällä paria kauemmaksi puusta, jolloin puu sumenisi ja pikkuoksat ei pomppaisi silmille.. Rajaamalla vasemmalta ja yläpuolelta oksien määrä vähenisi jo heti.
ymmärtää. hyvä kommentti. aika vähän tulee ajateltua noita taustoja nopeassa hääkuvauksessa mutta koko ajan oppii. puolustuksena pitää sanoa että olin aika tuiskeessa kuvaa ottaessa. tykkään kuvasta, koska malleista oli vaikea saada "hyvää" kuvaa koska ilmeet olivat aina päin peppua. siksi laitoin kuvan jotta saisin kommentteja juuri tuollaisista asioista.
Mä jo ihmettelin yhdessä vaiheessa, miten täällä kaikki kuvat ruukkas 'kaatumaan', mikä mihinkin suuntaan. Tämä kuva tekee sitä pahasti vasemmalle, sillä koko kuvan linja on kuin metsurin kaataman puun asento siinä vaiheessa, kun huudetaan että :"kaatuu". Ilmeet on OK, sävyt on takkia lukuunottamatta OK, nättejä immeisiä ja leppoisaa poseeraamista. Eipä sen pahempaa 'valittamista' tällä kertaa. Ps. ja edit, mä kyllä rajaisin tän tiukemmaksi, sillä ylhäällä on aikas turhaa tilaa.
Ethän vaan vetänyt terävöitystä överiksi. Muuten OK:ssa kuvassa hääpari näyttää taustan päälle liimatulta.