Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mulla ei foorumi toimi kunnolla kirjautuneena

Keskustelu osiossa 'Palaute & ylläpidon tiedotteet' , aloittajana Herra iso herra, 15 Huhtikuu 2019.

  1. Herra iso herra

    Herra iso herra Active Member

    7 709
    10
    38
    Kun en ole kirjautunut, niin toimii ihan ok. Kun yritän päivittää sivua, niin tulee joko tyhjä sivu tai kirjautuu foorumin pääsivulle välillä. Välillä taas menee kuten pitäisi.

    Toisella selaimella en ole kirjautunut ja kaikki toimii ok, mutta ei näy toi foorumin kiinnostavin osio eli testaus ja taistelu. Olen lähettänyt sähköpostia ylläpidolle, jospa ei ole tuullut perille??

    Onko merkitysta sillä että ohjaa mut johonkin m addhis com ja tulee serverin java virheitä?
     
  2. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 777
    748
    113
    Ehkä kyse on siitä että yritit mennä juuri roskikseen laitettuun T&T osaston keskusteluun?
     
  3. Herra iso herra

    Herra iso herra Active Member

    7 709
    10
    38
    Ei johdu tämä vika on ollut jo ainakin kuukauden. Tota tulee myös jatkuvasti.
    The server responded with an error. The error message is in the JavaScript console.

    Jotta pystyy yleensä mitään kirjoitamaan, niin mulla on muutama sivu foorumille kerrallaan auki ja joku niistä toimii.
     
  4. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    22 475
    3 076
    113
    Mikä selain?
     
  5. Herra iso herra

    Herra iso herra Active Member

    7 709
    10
    38
    firefox, mutta ainakin aikaimmin oli sama vaikka oli gromella. kaikki muu netissä toimii normaalisti.
     
  6. Herra iso herra

    Herra iso herra Active Member

    7 709
    10
    38
    Siis usein tulee plakko sivu, tai ei tottele klikkauksia.
     
  7. Koska Temmulla ei ollut omien sanojensa mukaan mitään kiinnostusta korjata bugiani monesta sähköpostista rippumatta. Katsoin oikeudekseni korjata sen itse ja kirjauduin uudella tunnuksella, herra siren, kaikki tietänevät kenestä on kysymys ja vanhan herra iso herra voi poistaa.
     
  8. Pan

    Pan Well-Known Member

    2 595
    1 303
    113
  9. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 722
    124
    63
    Ei täällä ole ennenkään alttereita sallittu, joten auttoi ainakin siihen että tunnus banned.