Laitoin eilen skypen, olin sen rekisteröinyt muutamakuukausi sitten ja mulla oli sähköpostissa vuotseri kuukauden ilmaiset lankapuhelut euroopaan. Tulee lähes päivittäin höpötettyä ulkomaille puhelimitse ja tuo tuntui pieneltä lottovoitolta Eilen illalla puhelut (skypestä Espanjaan lankapuhelimeen) toimi kuin kello ja tänään päivällä kauhea viive, siis selainen että ei ollut järkeä yrittää puhua. Mulla itsellä on 8m laajakaista jotta ei pitäsi siitä olla kiini? Millaisia kokemuksia muilla?
Vs: Skypen käyttäjiä? Se voi toimia hiton hyvin soitettaessa vaikka Australiaan asti, mutta toisaalta joskus voi pätkiä vaikka soittaisi vain toiselle puolelle kaupunkia. Ei siitä voi aina tietää..
Vs: Skypen käyttäjiä? Lähinnä tulee käytettyä txt-lätinäväylänä, mutta onpas tuota tullut praatattuakin jotkun tovit, tosin vain tietokoneesta toiseen...
Vs: Skypen käyttäjiä? Hyvä et on, välillä tulee puhuttua tunteja ulos maasta, välillä riittää ihan gmailin pikaviestit, mutta skypelle pisteet on osa mun viestintää.. Tosin salanimellä, ettei kone pirise liikaa.... Ja juu, välillä pätkii melkoisesti, usein ei
Vs: Skypen käyttäjiä? Joka tapauksessa, tekstilätinöihinkin se toimii paremmin kuin Microsoftin vastaava viestinohjelma, koska skypellä ei mene pasmat sekaisin, kun hifikäyttäjä pahuuttaan käyttää montaa konetta eri paikoissa ja vieläpä osittain yhtä aikaa.
Vs: Skypen käyttäjiä? Tuli skypellä juteltua paljon silloin kun vaimo oli kaukomailla vielä. Nykyään skypellä etupäässä vaimo soittelee vanhemmilleen jne, mä käytän vähemmän.