Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Säännöllinen kuvaustapaaminen on joka kuukauden 8 päivä alkaen klo 18

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana JPu, 30 Joulukuu 2009.

1. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36
    Vs: Säännöllinen kuvausmiitti/tapaaminen HUOM paikka: 8.10. Angleterre

Heh, jää päivystämään ja pidä pöytä varattuna...

2. Vs: Säännöllinen kuvausmiitti/tapaaminen HUOM paikka: 8.10. Angleterre

Ok, otetaan runko ja 60-millinen makro mukaan. Tulppaopiska tulee kanssa.
    -p-

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Mahtavaa, vihdoinkin sain aikaiseksi hankkia uuden salasanan :). Tulossa siis minäkin, kuuden ja puol seiskan välillä. Kiitos Anseli, kun toimit sanansaattajana  :-*

Kevyesti nauratti kyllä tuo Juhan lauantainen osallistuminen :D

4. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Okei - naamioidun 140 senttiseksi naiseksi ja tulen käymään !
    Siellä mä istun nurkassa ja vinkkailen teille välillä silmää.
    Nähdään ;-}

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Est-darling, vaikka olenkin pieni niin en sentään 140 :D. Lupaan myös näyttää entistä pidemmältä 12 cm koroissani.

6. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Ei tämä valeasu sinuun liittynytkään (ihan oikeasti ei), Rakas Heli, halusin vain ettei tunnisteta.

Mut ei nyt ihan onnistu - näiden stilettikorkojen kanssa mul näköjään onkin pituutta 200 (188 + 12 cm) senttiä :(

Sieltä nurkkapöydästä kuitenkin flirttailen teille - heipsis ja nähdään sit ;-}
    - Erska

7. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Toivottavasti mä löydän tän kyseisen kuppilan. Oon käyny siellä joskus n. 457 vuotta sitten, mutta en oo ihan varma, mikä lie fiksuin reitti Kasarmikadulta... Pääseeköhän jostain Foorumin läpi jos menee?

8. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Oliks sun lenkkareissa noin korkeat pekkarispohjat?

9. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Pitäskö olla kertomatta, että mukava miitti taas kerran, ettei kenellekään tule paha mieli. Hiplattiin kameroita ja katseltiin jopa kuvia, joista keskusteltiin ihan reaaliaikaisesti. Kameraseura-jäärä-äijiä ei havaittu, edes vieraissa pöydissä.

Hiplailun tuloksena Olyn tulppaopiska pääsee hankintalistalleni, vai kirjoittaisiko joulupukille?

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Juu, oli kiva nähdä vanhoi tuttuja kuten myös uusia :). Ja minähän onnistuin jo matkalla hukkaamaan koko Angleterren :D. Ja toinen juu, kyl niiden mun huopatossujen korko oli 12 cm.

11. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Ei ollut pääsyä tälläkään kertaa, kattoremppa jatkuu. Josko kuukauden päästä.

12. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Ai hups siis lenkkareissa. No ei sentään niissä, saiskohan lenkkareita jo korkkariversioina??

13. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Kiva. Mut keitä tollaset "kameraseura-jäärä-äijjät" ovat ? Jos tarkoitit minua (kun kerroin - tsoukkina, tottakai - olevani nurkkapöydässä), erehdyit - en ole koskaan kuulunut yhteenkään kameraseuraan enkä tule ikinä kuulumaankaan. En myöskään tunne mitään tarvetta pilata teidän parempien kameroidenhiplaajien "miittejä". En siis tule ikinä kuulumaan teidänkään "seuraanne".
    Kiitos (mutta silti : Ei kiitos)

14. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Est, ei pidä luulla, että olisit aina mielessämme.

Ks.

http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,72506.msg528045.html#msg528045

Kameraseura-jäärä-äijiä ei siis löytynyt omasta pöydästämme, eikä heitä havaittu istuskelevan muissakaan pöydissä.

15. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Voi Est, kun jaksaa höpöhöpä vääntää...

16. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Enkä jaksa :D

Kauhee väärinkäsitys - pahoittelen tapahtunutta - ihan hirveetä - ooh, pyörryn ...  :O

Älkää, silti, ihan koko ajan ajatelko vain minua - pliis :D
    edit : välillä mulle hiipi pieneen mieleeni kammottava epäilys että mä oon hiukan enemmänkin tyhmä kuin ois kenellekkään suotavaa ...  :I

17. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Est, yritin lähettää sinulle yksäriä, mutta olet estänyt minulta tulevat viestit.

Olet monia kertoja antanut ymmärtää, etteivät kameralaukku.com:n miitit sinua kiinnosta. Aktiivisesti kuitenkin seuraat miittejä koskevaa viestintää ja varsin kärkevästi kommentoit viestejä.

Päättäisit jo, kiinnostaako vai ei? Tulisit mukaan, ettei tarvitsisi  spekuloida mitä miitissä on tapahtunut.

18. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Yksärit ovat suljettu kaikilta tasapuolisesti, ei vain sinulta. Sinne tuli välillä sellaista tekstiä, etten halua edes toistaa joitakin julkisesti. Avaan sen yksäripuolen vain kun käyn kauppaa ja kun kaupat on käyty, suljen taas.

Tämä oli nyt väärinkäsitys. Ei tarvitse tehdä nolosta jutusta enää isompaa ? Mun moka, mea culpa, my bäääd jne...

Antakee (hyvät ihmiset - jukulauta!) armeliaisuutta, nolojen tilanteiden miehelle ...

Joskus voin tulla kippaamaan parit bisset - mun puoleltani ei mitään muuta kenkkua fiilistä kuin harmitus mokastani.

Ei viitsi sotkea enempää tätä miittikejua - sillä miittithän ovat iloinen juttu - johon ei angstit oikein mukaan mahdu ?

Kaikkea hyvää vain Teille, Rakkaat Ihmiset.
    Koittakaa päästä tästä hirviö-Erskan aiheuttamasta kaameesta pahuudesta jotenkin yli :(
    (Olen kuitenkin vain erehtyväinen, pieni ihminen ...)
    Tsori.

19. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Est, sähän oot ainakin kerran ollut mukana. Oliko se muka niin kamalaa? Kohta on glögiaikakin, kyllä pitää Vltavassa käydä glögi juomassa...

20. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Onpa hauskaa, että marraskuun 8 päivä sattuu itsellekin juuri sopivasti, pääsen mukaan!
    Vltavalle ääni!
    Eli mihin mennään?