Vs: Säännöllinen kuvausmiitti/tapaaminen HUOM 8.8.11 paikka! Tänään olis ollut ihan mukava mennä ottamaan lasillinen vaikkapa viintä - mutta ei pääse. On muita velvotteita. :C
Vs: Säännöllinen kuvausmiitti/tapaaminen HUOM 8.8.11 paikka! prkle... ny vasta muistan koko miitin. Tosin... en olis kyl kerenny paikalle :/
Vs: Säännöllinen kuvausmiitti/tapaaminen HUOM 8.8.11 paikka! Kiitokset hyvät herrat taas mainiosta miitistä! Mielenkiintoisia ja todella monipuolisia keskustelunaiheita. Ja mitä vielä, kyllä, uusinta uutta kamerakalustorintamalta!
Vs: Säännöllinen kuvausmiitti/tapaaminen HUOM 8.8.11 paikka! Entäs lokakuun miittipaikka, Rotterdam vai Vltava? Kannattaisin Rotterdamia, Vltava on meluisampi.
Vs: Säännöllinen kuvausmiitti/tapaaminen HUOM 8.8.11 paikka! Kannatetaan myös Rotterdamia. Se meidän tantarttipöytä siellä on oikein hyvä.
Vs: Säännöllinen kuvausmiitti/tapaaminen HUOM 8.8.11 paikka! Kiitos seurasta ja keskusteluhetkestä. Ensi kerralla ei sitten minusta tarvitsekaan ottaa kuvia, kun nyt on näinkin hyvin dokumentoitu Täältä myös ääni Rotterdamille.
Vs: Säännöllinen kuvausmiitti/tapaaminen HUOM 8.8.11 paikka! Jos mä pääsen vielä joskus miittiin megeen - kannatan myös semmosta rauhaisampaa mestaa. Räkälät ja mölymenopaikat kun eivät mua kiehdo.
Vs: Säännöllinen kuvausmiitti/tapaaminen HUOM 8.8.11 paikka! William K:t on aikas mukavia, tosin se Tennispalatsin paikka on joskus hieman meluinen. Annankatu ja Mansku taas harvemmin. Angleterre vois kanssa toimia.
Vs: Säännöllinen kuvausmiitti/tapaaminen HUOM 8.8.11 paikka! Oosterille ääni täältä. Takasiiven sohvapöydille mahtuu isompikin porukka ja paikka on tosiaan rauhallinen ja viihtyisä. Hyvä viini- ja olutvalikoimakin on.
Vs: Säännöllinen kuvausmiitti/tapaaminen HUOM 8.8.11 paikka! Kaikki nuo mainitut kuppilat ovat vallan hyviä, kuten vaikka myös Belge. Oosteriin on kuitenkin kaikilla hyvä yhteys julkisilla. T. K.
Vs: Säännöllinen kuvausmiitti/tapaaminen HUOM 8.8.11 paikka! Olisko nyt ensi lauantain paikkana mikä? Taas olisi aamuvuoroa tiedossa sunnuntaina, mutta piipahtamaan voisin tulla. Ja plussaa olisi, jos voitaisiin aloittaa jo klo 17.00 niin porhaltaisin suoraan töistä paikalle viideksi.
Vs: Säännöllinen kuvausmiitti/tapaaminen HUOM 8.8.11 paikka! Tai jo klo 15 niin kerkiäisi (ehkä) kotiin saunaan kuudeksi? T. K.
Vs: Säännöllinen kuvausmiitti/tapaaminen HUOM 8.8.11 paikka! Olen tulossa laivalta, joten en varmaan pääse
Vs: Säännöllinen kuvausmiitti/tapaaminen HUOM 8.8.11 paikka! En ole Oosterissa käynyt, mutta voishan sitäkin kokeilla. Klo 15 on liian aikaisin.
Vs: Säännöllinen kuvausmiitti/tapaaminen HUOM 8.8.11 paikka! Ooster OK minun puolesta ja mukana ollaan.
Vs: Säännöllinen kuvausmiitti/tapaaminen HUOM 8.8.11 paikka! Pääsettekö TStoor ja AnselA jo 1700 paikalle?