Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Löytyisikö lintu-ihmisiä Kotka-Hamina-suunnalta?

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana fangio, 8 Huhtikuu 2005.

En tajua puluista mitään, mutta olen hivenen innostunut asiasta. Jos löytyi kuvausreissulle kaveri, joka tietäisi tipuista jotain, niin olisi kivaa.

Onko meillä tämmöistä?

1. Mä oon joskus nuorempana kuvannu joitain tipuja siel Kairossa. Saattavat tosin olla jo ikäloppuja ne tipuset ;D

2. Ei sinne uskalla mennä. Välillähän ne eukot nipistelee kuvaajaa pepusta siveellisemmissäkin paikoissa.

Et ole Nieppi sattumalta tekemässä muuttomatkaa rannikkoa pitkin, jolla voisi poiketa johonkin lintupisteeseen. Virolahdellahan on tietääkseni jotain valtakunnallisia IN-pisteitä.

Ai niin, puuttuisko sulta tele.

3. Jep tele puuttuu. Mutta tänään olen taas lähdössä eräänlaisia tipuja kuvaamaan, ja uskoisin et mun 200 millinen riittää sisätiloissa.
    On se vaan niin vastenmielistä hommaa kuvata nuoria tyttöjä. Joutuu tyttökuvauksiin tyytymään kun ei ole sitä teleä jolla sais lintuja kuvattua ;-)

Mutta tiedä vaikka kesänmittaan muutaisinkin rannikkoapitkin itään, ja voishan sitä poiketa kun muitaakseni sielt Kotkanseudulta piti kuvata yhdet "perät" Adelelle.

4. enedeshaluatietää

5. Tuossahan olisi naapurikunnassa (Iitti) järven rannalla oikein varta vasten tehty lintutorni suojelualueelle. Kävin katsomassa paikkaa ja vaikutti ihan lupaavalle. Kokeile tarttuuko sieltä lintusia kennolle. Itsekin ajattelin käydä kokeilemassa, mutta optiikka ei kyllä todellakaan riitä kunnolliseen lintukuvaukseen. Eikä rahatkaan riitä nyt taas sopivaan objektiiviin, mutta saahan sitä silti yrittää.

6. Kiitos, mutta kyllä noita torneja on tiedossa. Saisi vaan olla vähän tarkempaa ja muutakin opastusta.