Vs: Sadetta Sinällään vaikka ei pitäs puuttua, mutta; Tätä en ymmärrä... mikä tarve näitä on kertoa ?? Ja kuvista... vika jossa kasa nuoria... toimii, ja se kävelevä kundi. Pikkasta viilausta varisn siinä kundikuvassa, niin olisparempi, mut ei paha näinkään.
Vs: Sadetta Sadekuvia ei ole koskaan liikaa, ei edes Porvoosta. Sadekelin kuvat ihmisten arkisesta aherruksesta kaupungin kaduilla saattanevat olla kovahkoa valuuttaa em. kuvamarkkinoilla, -kin.
Vs: Sadetta Ei sinäänsä mitään tarvetta, tuo oli vain vastaus sinänsä typerään ja asiattomaan komentiin. Mutta jos erikseen kielletään kertomasta niin noudatan sitä. Edit eikö olisi huomattavasti ikävämpää jos moittisin komentoijaa?
Vs: Sadetta Heh.. kuka kieltää ja ketä. Tässä ei ole siitä kyse. Mielenkiinto oli vain siitä, mikä tarve on kertoa noita laskutuksia. Tulee pahasti mieleen 'kerskuminen', että mä myyn kuvia. Uskoisin että täälläkin sitä tekee moni, ilman senkummenpaa julkituomista. Tää nousee vain esille, korahtaen...ja se siitä.
Vs: Sadetta Ja edelleen... jos viittaat admin statukseen... niin tää ei ollut sitä. Kommentoin ihan omana itsenäni.
Vs: Sadetta No eipä noista mun vähän kriittisemmistä kommenteista oo toistaseksi ilmoiteltu etteikö ne ois kelvannu...
Vs: Sadetta Onhan se huippu nollaa kerkskua täällä jostain myynneistä, olisi pitäny laittaa markolle yksärinä. Olen tavanutkin ainakin pari kertaa Markon ja tuntuu että toi sitä kalvaa kovasti...
Vs: Sadetta Kbeen komentit kelpaa oikein hyvin, saa sanoa ihan mitä ajatelee, mutta kun Higgillä on tapana marista vähän joka asiasta ja on painottamassa aikuista käytöstä. Omat komentit on siten kuin vihaisen teinin, siksi mainitsin. En tosiaakaan viitsi enään komentoida herran kuvia, kun tulee itkupotkuraivarit.
Vs: Sadetta Olis kandenu, yksärillä... taas se henkilöön viittaus, josta viimeaikoina on puhuttu. Mut silti... en tiedä, miten, mutta matalampi profiili noissa jutuissa vois kantaa pidemmän korren. Uskoisin ainakin niin...
Vs: Sadetta Pitääkö tähänkin ketjuun vetää tämä aihe mukaan. Eikö tätä ole jo jauhettu tarpeeksi muualla?
Vs: Sadetta Tohon ylempään väitteeseen en ota kantaa, se on sinun tulkintasi asiasta. Vihaiseksi minut saa joidenkin tyyli haukkua kommentteihin vastaajat henkilöön käyden ja täysin lytäten, ei keskustellen itse kyseisessä ketjussa olevista kuvista. Ja tätä ylläolevaa teet kyllä sinä, etunenässä. Et ole ainoa, mutta ehdotonta eliittiä. Jos muuta väität puhut puppua! Ja en kyllä taida olla sinulle suuttunut siitä, että olet kuviani arvostellut, päinvastoin. Minusta on hienoa, että kuvani ylittävät vastaamiskynnyksen. Joskus positiivisessa, joskus myös negatiivisissa merkeissä. Kaivappa esiin kuvakommentointisi mistä suutuin... Siis lopuksi, nyt rähisevät miehet eivät kuvat... Higg Ps. Jari sinulla on varmasti enemmän niitä hyviä kuvia kuin minulla kuvia koneella yhteensä(digijärkkärinkin ostin vasta viime helmikuussa). Mutta kun tuotteliaana miehenä ne kaikki tänne laitat, sekä hyvät että ne vähemmän..., niin saattaa niitä helmiä joutua etsimään joskus. Ja minä ilkeänä miehenä niistä jaksan nalkuttaa...Tämä vielä loppukevennykseksi ja kunnianosoitukseksi, sama
Vs: Sadetta Älä sie Jari suotta kiivastu. Tässä suoritusyhteiskunnassa vaan joskus käväisee mielessä, jotta haetaanko me suoritusammatin kylkeen myös suoritusharrastuksia. Niiden harrastusten nautinto tuliski vasta kakkossijalla? Tehokkuutta. Toi neloskuva on ihan mukava, autojen nokatki kohti laineilevaa katua...
Vs: Sadetta Enhän mie. Totta tokin että tulee suoritus painoisesti kuvattua ja se on nastaa se, oma kohtaisesti varmaan ainoa keino, kun on suoritus ihminen. Kyllä välillä tulee istuskeltua kalloiolla tai kivennokassa ihan katsellen maisemia tupakkia tai piippua poltellen, mutta kyllä siloinkin on kamera telellä varustetta valmiina vieressä jos joku lentään ohi
Vs: Sadetta Osaan minä kehuakkin, eli nämä sateenjälkikuvat ovat sitä "lehtimyyntimatskua". Pirteitä raikkaita katukuvausta rajauskin kohdallaan vuodenaika näkyy. Hyvä! Higg
Vs: Sadetta ekan setin kolmas toimii. siinä on kuvattu yh-äitiä joka selviää arkirutiineista, tuli taivaalta sitten vettä tai pieniä mummoja. tossa kuvassa, missä on pappoja rivissä, on potentiaalia, mutta toi yks setä on tuolla mummon takana on turha ja häiritsee. ... hups, se yks pappa oliki täti.