Vs: Pari päivää kuvina III Ykkönen, kakkonen ja viimeinen. Jättäisin pois kolmosen ja nelosen, ovat liian aurinkoisia tähän sarjaan. Ja muutenki tyyli vaikuttaa erilaiselta..
Vs: Pari päivää kuvina III Kolmosen ehkä voisi tiputtaa pois. Neljännessä on silmääni jotenkin dystopinen fiilis, vaikka aurinko paistaakin, joten sitä en poistaisi itse.
Vs: Pari päivää kuvina III Viimoinen on hieno,mutta pidän myös tuosta "tuomitusta" kolmosesta. Itse meinasin ehdottaa nelosta tiputettavaksi, mutta löysinkin siitä jujun.. ehkä Nämä retkun "pari päivää kuvina" sarjat on melko kotosia,kuten joskus kerroinkin.
Vs: Pari päivää kuvina III Kerro toki minullekin, minkä jujun löysit Nämä päivät on tällaista oman elämän dokumentointia. Käytyjä paikkoja, koettuja tunteita. Kyllähän nämä näkevälle kertoo kuvaajan tunnetiloista ja sieunmaisemista.
Vs: Pari päivää kuvina III Mukava sarja. Mulla tuli seuraavaa mieleen: Kiireolilinja-autolleloppumatkamopollajostaloppuikinbenzinjuostenkotiinehtihänkuitenkinennenmiehensäsaapumista.