Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Saaristossa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 20 Heinäkuu 2008.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Ilford FP4, kehitys Ilford LC29, 1+29. Ihan ohjeen mukaan. En tiiä, rae ei ainakaan ole kauheen nätti, Rodinalilla se on nätimpi. Enkä tiiä sen kummemmin vedostamisestakaan, oliko helpompaa kuin Rodinalin jälkeen. Tuskin, splittasin nääs. Tosin ei tuo rae näykään kuin piskuisena puurona kun oikeen tarkkaan vedosta kattelee. Skanni on mitä on, ku on negasta eikä oo kunnon pidintä, mikä painais negan tasasesti. Pimiössä tuli oikein kiva.

Anseli joskus pyysi, että kerron sitten mitä tykkään tosta kehitteestä. Ihan ok, mutta ei hurraa-huutoja. Enkä ole varma, onko tuossa paljon eroa siihen että Rodinalilla tekis 1+100 suhteella. Pyrocat HD on tähän saakka paras testaamani kehite vaan enpä noita olekaan vielä niin paljoa kokeillu :D

Mä lähden nyt lomalle, kuvaamaan lisää puita. Saaristomeri ja Affenanmaan puoli kutsuu, joten: hyvää heinäkuun loppupuolta kaikille!

2. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113
    Vs: Saaristossa

Jotenkin raaka rae. Hyvää lomaa. Siellähän on paljon, saaristossa, tuollaista idyllistä skidiä mäntyy. T. -E

3. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113
    Vs: Saaristossa

Mä kun oon niin kokematon, ihmettelen kuinka rae näkyy noin pienessä kuvassa noinkin selvästi.
    Ehkä se skannaus, missä myöskin olen kovin kokematon, vaikuttaa paljon ja kaikkeen?