Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Saana

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 1 Marraskuu 2013.

1. c

c Well-Known Member

5 391
    109
    63
    Vs: Saana

Mikään ei siis kiellä inline linkkaamista, ei lait eikä tän foorumin säännöt... Sitä mä vähän olen kelannut, vaikka tääl pari innokasta on väittänyt aina että se ois jonkunlaista kopioikeuksien rikkomista.

2. jpp2

jpp2 Active Member

2 522
    2
    38

Pitää jo lainata itseään kun porukka ei ymmärrä pysyä asiassa.

Eikö siis kenelläkään ketjua lukevalla löydy mitään valaisuteknistä yms. lääkettä
    tähän Saanan otsan valaisuongelmaan? Minä olen kohdannut parikin
    kertaa saman tilanteen. Fotarilla ongelma ratkea kuten ketjussa hyvinkin tullut todistetuksi,
    mutta olisiko valojen tehon laskemin ja heijastimien käyttö ja valojen rajaminen sekä suuntaminen
    poistanut tämän tilanteen. Onko tässä meikkauskysymys vaiko valonväri?
    Digillä meikästä tuntuu, että ihon epätasaisuus ikäänkuin kraateroituu helpommin.

Valistakaas nyt mua henkilökuvausekspertit.

Olettamana siis että henkilö halutaan kuvata tästä suunnasta ja saada
    suurin piirtein sama vaikutelma.

3. RB

RB Well-Known Member

9 429
    1 277
    113

Suurella teltalla valaisten näpyt näkyy mahdollisimman vähän. Valaisussa olis kuitenkin hyvä saada valon suunta näkymään ja muotoilevat varjot samalla.
    Teltoilla on hyvä valaista mallin edestä ohi ja hoitaa se valon reunalla, ei suoraan kohti ampumalla. Valotehon pienentäminen ei auta, jos kerta varjojakin halutaan. Heijastimetkaan eivät asiaa muuksi muuta.

4. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Just kuten RB sanoi, suurella valaisimella ja sen keilan reuna-alueella. Jos/kun pyyhkivää valoa halutaan, ja niitä varjojakin, on vain otettava kynä (Wacom) tai hiiri kauniiseen käteen ja siistittävä iho.  Myötävalolla sitten saa tietysti pehmeää sellaisenaankin, mutta sehän on eri juttu.

5. RB

RB Well-Known Member

9 429
    1 277
    113

Nimenomaan niin.

6. zipa

zipa

31
    0
    0

Inline-linkkaus on toisaalta melko törkeää kaistan hyväksikäyttöä jos ei lupaa linkkaamiseen ole. Lisäksi se on selkeä tietoturvariski mikäli ei linkattu materiaali ole omassa hallinnassa. Kolmanneksi noilla on kiva tehdä käytännön piloja ja vaihtaa sinne palvelimelle linkatun tiedoston tilalle goatse-mies ja vaihtaa sen varsinaisen tiedoston nimi joksikin muuksi.

7. Vs: Saana

Eihän tuossa tarvitse kun otsalta ja poskilta hiukan pehmentää jolloin iho on vielä luonnollisen näköinen, samalla työkalulla saisi myös taustan sävyliukuman korjattua nyt näkyy olevan aika paljon sävypoikkeamaa, eli porrastusta sävyissä.