Vs: S A R E K ! Kerran kirjoitit että mitä minä tuon tälle sivustolle? Keni Sarek kuvat hienoja, jospa joskus itsekkin pääsis käymään?
Vs: S A R E K ! Kysyit kerran mitä minä tuon tälle sivustolle? Minulta. Mikä tuossa on nyt niin vaikeeta,vai etkö muista? Mietippä sitä miksi muistutin
Vs: S A R E K ! Keni kuvassa taivutettu lippalakki, siis sellanen nuoriso asenne lippalakki ja toi Kenin ilme on sellanen ristiriiita että kyllä alkaa hymyilyttämään. Melkein menee huumorikuvaksi. Asennetta vaan ja lippistä taivuttelemaan joka jeppe...heheh.
Vs: S A R E K ! 28.HEINKUU.2009, 12:05 (ensimmäinen postaus) Tämä ketju säilyi tähän asti ilman riitoja. Hanskat käteen, tuima ilme naamalle ja yksityisviestein eteenpäin, jos sopii.
Vs: S A R E K ! Juu, nyt menee Kenin hienot kuvat ohitse tästä tappelusta. Turhat jauhamisest voisi siivota pois tästä ja jatkatte yvllä kinasteluanne.
Vs: S A R E K ! Eihän kukaan enää käytä lippistä joka on suorassa? Lipan tehtävä on antaa häikäisysuojaa ja taivuttamalla se toimii parhaiten.
Vs: S A R E K ! Kiitos runsaista kommenteista! Viimeiset kuvat tältä erää. Lisää sitten ensi vuonna...
Vs: S A R E K ! Nimenomaan jos aurinko paistaa lähes ylhäältä. Vieläkin katselin sitä kuvaa ja mua huvittaa ja naurattaa. Hyvä tuulen kuva aikuisesta miehestä...jee...smanlaista lisää.
Vs: S A R E K ! Hienoja kuvia Holgallakin näemmä saa! Siitä johtuen: Hasselit myyntiin edullisesti Varkauteen? T Jukka
Vs: S A R E K ! Kiitos Jukkis! Holgan mukaanottaminen oli viime sekuntien päätös, tungin sen rinkkaan kun olin jo lähdössä ovesta ulos. Ei kai ihminen voi Hasseleitaan myydä? En ainakana minä...