Vs: Sarek! Kiitos Eero ja Jukkis. Juuri tämä on jo vuosia ollut minunkin suunnitelmana; ekaks Sarekiin harjoittelemaan ja ensi vuonna Alaskaan. Olen nuoresta pojasta asti halunnut Alaskaan. Nyt vaan kävikin niin että löysin Alaskan Sarekista. Enkä oikein enää löydä motivaatiota lähteä kalliille ja hankalalle reissulle toiselle puolelle maailmaa näitä samoja fiiliksiä hakemaan. Sillä olen nimenomaan jahdannut tiettyjä fiiliksiä, en niinkään paikkoja. Ehkä Alaska onkin vaan mielentila, A State of Mind?
Vs: Sarek! Ei taida olla. Tuttavani kävivät siellä häämatkan, toinen kaveri geologian opiskelija myös. Sanoi,että ei ole kossu maistunut koskaan yhtä hyvälle. Liraus kuksaan, puukolla jäätä jalkojen alta ja lurpsis. Mene vain Alaskaan. Ota kuitenkin vain rollikka, se riittää ja turhaa painoa ei kannata raahata. Myyt mulle tuon xpanisi linsseineen matkakulujen kattamiseksi. Osan hinnasta maksan kitaratunteina, jahka olet ostanut kitaran. T Jukka
Vs: Sarek! Upeita kuvia. Näitä jaksaa katsoa. Mv:t tietenkin iskee eniten, mutta myös viimeinen värikuva on hieno.
Vs: Sarek! Heh, XPan ei ole myynissä, kiitos vaan ostotarjouksesta Jukkis! XPan lähtee todennäköisesti mukaan seuraavallekin reissulle, joko Sarekiin tai sitten Alaskaan, puhtaasti ladattuna Tri-X:llä. On se panoramaformaatti kuitenkin niin mukava maisemakuvissa. Mutta XPanin lisäksi täytyy ottaa mukaan joku oikea keskari, Rolleiflex olisi tietysti huippu, mutta ehkä joudun tyytymään Zeiss Super Ikonta IV:een, kun se menee niin kätevästi kasaan ja pieneen tilaan.
Vs: Sarek! Ota superiin IR filsa ja sitten Superiin superpania, tulee super taivaita ja super sävyjä...
Vs: Sarek! Sama juttu, skidistä saakka kaihoillut sinne ja lumikenttien kutsu on yhä palona rinnasssani. Parikymppisenä oltiin sällilaumana jo menossa duuniin vuodeksi Alaskaan (mezkaamaan), serkku kertoi hienoista tienesteistä ja fantastisista maisemista. Työnantajakin oli jo tiedossa. Hanke kariutui vaikka idea oli briljantti; Vuokrataan yhdessa iso kämppä, dokaaminen ja tuhlaaminen kielletty koko vuodeksi ja kaikki rahat säästöön. Vuoden jälkeen kaikki saisivat tehdä mitä huvituttaa. Mulla oli ajatuksena ostaa Uuesaasta auto ja ajella pohjois-Amerikka rannikolta rannikolle, kuvailla jenkkilää ... Kuoleman laaksoa ja kaikkia ihme mestoja joista olen aina unelmoinut. Kaikki on kait jo myöhäistä - E shit...
Vs: Sarek! Kirsi toi mun EX...assari, teki just niin kaverin kanssa viime kesänä, meni jenkkilään osti vanin ja kaks maastopyörää ja makuupussit ja retkikeittökamat, vuorotellen polki ja vuorotellen ajo vania ja vasemmalla kädellä kuvas maisemia. new jerseystä lähtivät ja perille Venice beachille pääsivät. kuvia väsäillään ja skannaillaan parhaillaan. Kirsi veti leicalla MV rainaa, toinen videolla... saas nähdä mitä tulee... Itte ajatelin käydä Suola-aavikolla bonnevillessä noita kahjuja speediauto tyyppejä tsekkaamassa, sieltä vaik sitten venice beachille homobodaajia diggaileen, sais vaikka Mike vähän vastusta...
Vs: Sarek! Nahkahousu Kimmo lähti amerikkaan, koska siellä voi pitää nahkahousuja, buutseja, stetsonia, ajaa pickupilla ja kuunnella kantria. Nyt hän elää siellä unelmaanssa toteuttaen. Mun mielestä kyllä suomessakin voi tehdä noita juttuja. T Jukka
Vs: Sarek! Mutta Suomessa ei voi ajaa valkoisella unelma-autolla Atlantilta Tyynellemerelle, läpi rumimpien ja kauneimpien pohjoisen Ameriikan maisemien. Maihareita, sandaaleita tai Adi Dasslerin lenkkareita mä - sielläkin - käyttäisin. Unelmat ovat ihania, unelmat vapaudesta ja onnesta... rakkaudesta .. ooOh. - Est
Vs: Sarek! Varmasti hieno matka - ja kuvat. Mutta älä sä, Jukka, mee säikyttelemään niitä ameriikan pullistelevia homoja. Ei ne kestä sitä, parat. Suomalainen mies kyllä kestää -sinutkin- mutta ne ei ole yhtä vankkaa tekoa. Vaaleanpunaisin Terveisin ! - Herra Teräspipo
Vs: Sarek! Piti olla valkoinen Toyota Supra turbo avoauto vuokraamosta, tämä saatiin, onneksi ! "It never rains in California" Niinpä niin...
Vs: Sarek! hahaa, hurja tukka . Oot väärällä vuosikymmenellä, kuuskyt-seiskytluvun vaihteen taitaisit kuulua
Vs: Sarek! Mieshän on kuin Luolakarhu, alkuaikojen myytillisestä sumusta ... Tuommoisen Jättiläisen kainaloon on -varmasti- hyvä aran naisihmisen käpertyä, turvaan. Ei kysele -tosimiehuus- Aikaa, paikkaa tahi muoteja: Itse Se muottinsa Tahdollaan Itselleen iskee. Näin se on, Heliseni, luonnonlaki ! - E
Vs: Sarek! Vahva Mies on Naisen varmin turma ... eikun turva. Ja -näinollen- positiivinen asia. Näin se nyt vain tuppaapi olemaan. - Eero
Vs: Sarek! Niin - olemmehan jo varsin kaukana Sarekista. Eksyneet. Sivupoluille. Parempi hiihdellä takaisin -kokonaan- kotiin. Hei, hei, Kenin ketju (tähän kuvittelen mielessäni ihania sulokukkasia) -oli kiva käydä... ja anteeksi. - Eero