Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Rypäleitä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana valtsu, 12 Syyskuu 2005.

Ota siitä.

1. Miksi kulho on poikki? Ja miksi se on poltettu puhki? Kyllä näissä mun mielestä pitäisi sentään välttää puhkipolttamista, kun valaisu on sentään järjestettävissä, tausta on sitten eri juttu. En vaan nyt lämpene.

2. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kulhon leikkaaminen pistää silmään. Tausta on varmaan tarkoituksella tuollainen puhki-versio, helppo ottaa tuo varsinainen kohde irti taustasta ja upottaa (tai jotain) muualle.

3. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Kulho on nätti ja rypäleet on kyllä namia. Kuva kärsii tylsyydestä noin kuvana kyllä. Ihan hyvin valaistu kyllä.

4. Eikö kenelläkään muulla tuo kulhon vasen reuna ole puhki, heittääkö mun monitori niin paljon?

5. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    On se mutta en välitä puhkipalamisista yleensä. ;)

6. En minäkään, mutta silloin jos ns. studiossa kuvataan ni ei silloin polteta kohdetta puhki, eihän? Tämä on ainakin oma mielipiteeni.

7. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Tuskin sitä ihan virallisessa studiossa on poltettu? Mä oon aina kuvitellut et noi ulkomaalaiset jotka afrikasta tulloo niin ne saattaa joskus nuotion pistää lattialle tai öhöm karpo niin kerto..

..no jos asiaan niin voihan olla että kyseessä on harrastelija ja joka on tehnyt ensimmäisiä harjoitelmia sisätiloissa noista asetelmista joten ehkä siinä mielessä hyvä huomio tuo. Eli pitäisi välttää puhkipalamista.

Eipä aamu lähde itsellä kyl hyvin käynttiin, huh huh mitä tekstiä (itsellä)..