Täytyy kyllä sanoa, että itse en ainakaan aio laskea koneitani valokuvauskalustoni hintaan. Tämä kone oli jo ennen digi-aikaan siirtymistä ja tämä on ollut alitehoinenkin jo ennen digikameraani. Tällä pärjäisi kuvankäsittelyssä vielä ihan ongelmitta, mutta sitä vääntöä ja tilaa kyllä tarvittaisiin muualla. Ehkä jossain vaiheessa tarttis ostaa vähän järeämpi levy kuvapankiksi tuohon viereen, mutta kahtoo ny. Sekään ole kuin sen ~200e. joten sekään ei vielä ruutuhintaa hirveästi nosta.
niipä, Tipenkin tapauksessa halpa tietokone on hyvin riittänyt ilman mitään investointeja. itse asiassa kamerankin lisääminen on kummallista kun ei voi valokuvata ilman.
Jaa-a toisesta en osaa sanoa mitään, itsestä ainakin osaan. Tosta viimeisestä lauseesta en ihan täyttä kässäystä saanut. Oliko se jotain vitsin tynkää tai saivartelua?
No kameran hinnassa ei voi säästää tai tuhlata, koska ilman kameraa ei ole tilannetta jossa säästää tai tuhlaa...
No, mitä kalliimpi kamera, sitä kauemmin pitää painaa sisäänajolaukaisinta jotta kuvahinta tippuu halvaksi ;-)
mulla ois muutenkin tämäntasonen kone, pelikäyttöön sopiva kalusto lähinnä, eli kuvauksen takia ei ole hommattu. ja kameran on ostanu ukko eli mä periaatteessa kuvailen ihan ilmatteeksi sitten vissiin..