Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Ruusuja JAS-tekniikalle!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana simos, 21 Maaliskuu 2006.

  1. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 444
    442
    83
    Kamera pimeni... ja kuvien tallennus pätki. Käynnistyminenkin oli tahmeeta välillä johtuen kys. viasta.

    Kamera piti saada huoltoon kun riittävän montakertaa runko ei suostunut käynnistymään ajoissa... tätä jatkui n. kuukauden ajan. Ja se että vikaa sieti, oli huollon siirtyminen nikonin omasta huoltopipsteestä JAS-tekniikkaan ja siellä oleviin jonoihin. Tiedän että jassilta saa varattua ns. huoltoajan, jolloin ei tarvitse kameraa hyllyssä odotuttaa.. mutta oma saamattomuus esti aikaisemmin ottamasta yhteyttä jassille.

    Tänään sit soitin JASsille ja kysyin huoltotilannetta ja yleensä meneekö liki 2v runko vielä 'takuun' piikkiin. Keskus yhdisti nikonin huoltomiehelle joka pyysi toimittamaan rungon testattavaksi, ja toimitus onnistu suht. helposti kun asun ~200m päässä jassista. Toimittaessani rungon huoltoon ~klo 11 luvattiin ottaa yhteyttä viimeistään seuraavana päivänä... yllätyin positiivisesti kun n. klo 14 tuli soitto jassilta että kamera olis noudettavissa, ja takuuseen menee. Vaihtoivat korttipiirin uuteen ja nyt runko taas toimii miten pitääkin. Sekin sovittiin että jos vika ei korjautunut kys. piirin vaihdolla niin toimitan sen takas huoltoon jossa vaihdetaan muistipiiri joka voi aiheuttaa myös moisia ongelmia...

    Mutta mutta... todella tyyväinen olen JAS-tekniikan huoltopalveluun ja ripeyteen. Ei voi moittia.
     
  2. Samat sanat... viime viikolla vein zoomin huollettavaksi kun se taas jumitti ja piti mekkalaa. Keskiviikkona vein ja perjantaina sain hakea :)
     
  3. RB

    RB Well-Known Member

    9 390
    1 257
    113
    Olispa JASsi likillä, mutku se on niin kaukana :(
     
  4. Joo, saisivat olla tääl mansessakin.
     
  5. Silver

    Silver

    59
    0
    0
    SB-600 on jumittanut takuuhuollossa 3 viikkoa, tänään kun soittelin kauppaan niin sanoivat että tuonne JASsille ovat toimittaneet. Saas nähdä jos sen tuolta piankin saisi takaisin.
     
  6. Kaveri vei D70 liikkeeseen mistä oli sen ostanutkin liki kaksi vuotta sitten. Muuta aktiviteettiä ei ollut kuin se vihreä ledi takakannessa ja kaikkihan sen tietää mitä se meinaa. Taisi olla viime viikon maanantai. Torstaina soitteli iloisena, että kamera oli tullut korjattuna takaisin. Kennokin oli putsattu samaan hintaan eli takuuseen. Tuosta vajaasta viikosta kamera taisi olla postin kuljetettavana suurimman osan.
    Tuli mieleen, että jos tuo oma on hajotakseen niin varmaan ei käy yhtä hyvä tuuri huoltoajan suhteen.
     
  7. Jan

    Jan Member

    825
    0
    16
    Ei niin hyvää ettei jotain huonoakin, itsellä meni muinoin kuukausia odotellessa että sain jassilta toimivan
    rungon, kahteen kertaan iski sama vika. Kyllästyin odottelemiseen siinä määrin että jouduin ostamaan toisen
    rungon.
     
  8. Mulla jumittui objektiivin lukitustappi pohjaan. :) Kauniilla hymyllä palkitsin heidät kun korjasivat kamerani.

    Kallista se on, mutta palvelu on hyvää.