No kyllähän toi retoriikkakeskustelu kumpusi kuvasta eli liittyy kuvaan. Kannattaa harkita, millaisia kuvia tänne postailee .
Eihän tämä ole ollenkaan huono, mutta näinkin kaikinpuolin onnistuneena jättää hieman kylmäksi: "onhan näitä nähty" -olo valtaa mielen. Mikä on toki veerin ja tylsää, mutta läpikaupallinen kuvatarjonta pukkaa suht-identtistä materiaalia joka suunnalta. Mistä saadaan aasinsiltaa eteenpäin: tällä kuvalla on ilmeistä kuvatoimisto-potentiaalia ja monikäyttöisyytensä takia pidempääkin markkinointikykyä. Tosin suurin osa kuvankäyttäjistä haluaa avaria rajauksia, jotta saavat silpoa kuvaa oman mielensä mukaiseksi.. Suma sumopainija: kuva on hyvä ja tyyliltään ammattimainen.
Tuo on kyllä totta, mainostoimisto käyrössä ottaa vahvasti päähän valokuvaajien tiukat rajaukset. Monesti kuvatoimistomateriaali on rajattu liian tiukkaan jälkirajausta ajatellen. Ilmoituksiin harvoin kun kuva käy koossa 10x 15.