Toinen yhteinen kuvausprokkis stylistin kanssa. Vaatteet, meikki, hiukset Maiju Siekkinen. -Loput kuvat tästä asusta-
Vs: LP levyjen kierrätyskäyttöä Mukavaa, että kuvan stailataan ja muutenkin paneudutaan ja satsataan kuviin ja niiden ottamiseen. Mua vain aina ottaa ekana silmään nuo sivusta tulevat valot, jotka ovat voimakkaampia kuin päävalo. Se lienee nykyisin valitettavasti muotia. Meistä katsoen mallin vasen otsalohko kylpee valossa. Mun mielestä on niin selvä ja hyväksihavaitttu perusasia, että päävalo on voimakkain ja tasoitus-, irroitus- yms. valot heikompia. Piste. TJukka
Vs: LP levyjen kierrätyskäyttöä Kiitos kommentista. Yhteistyö Maijun kanssa on tuonut kuvaamiseen uutta puhtia. Suosittelen lämpimästi kuvaajaa hankkimaan vetoapuja stylistista/ meikkaajasta/ kampaajasta jne.. jos on tästä genrestä kiinnostunut. Päävaloa kirkkaampi hius/irrotus valo ei sinänsään riko mitään sääntöä, mutta mielipiteet näissä on tunnetusti vahvoja. On tuolla myös noita vähemmän voimakkaasti valaistuja..
Vs: LP levyjen kierrätyskäyttöä Mä oon tehnyt yhden kampaamon kanssa yhteistyötä, mutta nykyään enemmän kiinnostaa sellainen muotokuvaus, joka tehdään esim. ihmisen kotona hänen omassa elinympäristössään. T Jukka
Vs: LP levyjen kierrätyskäyttöä Perinteiseen muotokuvaan ei tälläinen valonkäyttö sovikkaan. Genrekin on toki tyystin eri. Tein syksyn mittaa melkoisen määrän myös melko tavallisia muotokuvia. Joulukuun lopussa alkoi tulla mitta täysi. Onneksi tässä on päässyt hieman kokeilemaan rajojaan. Eiköhän nämä projektit vielä jatku hyvän tovin. Pistetään sarjaan vielä yksi. Loput näistäkin on filtterissä..
Vs: LP levyjen kierrätyskäyttöä Eihän tämä ole minkäänlainen muotokuva, vaan vaatekuva. Jos kyseessä olisi muotokuva, mainittaisiin muotokuvan kohdehenkilö, eikä stylisti.
Vs: LP levyjen kierrätyskäyttöä kuules nyt M Vuori muotokuva voi olla muotikuva, katukuva,kuolin naamio. passikuva, whatever... Jos haluaa mainita stylistin, se on osa sen palkkiota...bonjaaks sä !