Pari kuvaa Sarekista viime syksyltä. Velvia 50 6x17 (Kameralaukusta hommattu kiinalainen rullafilmiperä. Toimii ihan ok kun päällysti sisäpinnat mustalla sametilla.) ...Lisäsin vielä yhden kuvan samalta reissulta.
Vs: Ruottista En paljoa maisemakuvauksesta tajua, mutta hienoilta näyttävät mun silmään. Etenkin toinen. TJukka
Vs: Ruottista Varsinkin tuo suistoalue "Delta" on graafisen hieno kuvakulmaa myöten. Paljonkohan tuollainen kamera maksaa?
Vs: Ruottista Erittäin hienoja kuvia! Onko "Delta" otettu Skårkista tai 1112-näköalapaikasta kun ei mielestäni oikein näytä Skierffeltä?
Vs: Ruottista Kiitos kommenteista! Kyllä kuva on Skierfen päältä. Ei aivan huipulta. Huipulla tuulee. Hinnasta kiinnostuneelle.. Muutamalla satasella saa vastaavan runkopaketin. Linssit tuppaa sitten maksamaan vähän enempi.
Vs: Ruottista Onko sulla jossain esillä enemmän kuvia tuolta? Tahtoo nähdä lisää. =) Seikkailin taas ympäri nettiä sarekin perässä ja taitaapa olla, että ens kesänä pitää lähteä tutkimaan paikka itse. Kenin kuvat, nämä sun kuvat ja lukuisat muut kuvat ja kertomukset tuolta... Auttaakohan burana tällaiseen kuumeeseen?
Vs: Ruottista Kuvia olisi aika paljonkin, muttei missään esillä. Viime syksy oli seitsemäs kerta Sarekissa ja aina sinne tekee mieli takaisin. Reissua suunnittelevalle hyvä sivusto on: rapadalen.de
Vs: Ruottista Ei muuten auta burana! Joten ensi kesänä taas mennään Pohjoista kohti. Panorama on omiaan Sarekissa kuten Villetsu tässä todisti, joten XPan lähtee jälleen kaveriksi. Mulla vasta pari Sarek-reissua takana, mutta niitä tulee lisää niin kauan kuin elän. Harmittaa vaan että keksi Sarekin vasta lähes viisikymppisenä, toivottavasti on paljon vuosia jäljellä...
Vs: Ruottista On käynyt autoreissu mielessä, Ruotsin ja varsinkin Norjan maisemat ovat vain niin upeita.Auto vain pysähtyisi vähänväliä kuvauksien takia,ja sitähän ei muu perhe käsitä.Kuvat on hienoja.
Vs: Ruottista 1. ja 2. ovat todella hienoja (jos joku laittaa enemmän kuin yhden kuvan esille, on näköjään tapana kertoa, mikä on paras).