Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

3 X Laiva

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Herra iso herra, 18 Heinäkuu 2014.

1. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

2. Vs: 3 X Laiva

Nättiä kuviahan nämä on. Mielestäni olisi voinut paremmastakin paikasta kuvata, kun ne jopa näkyy kuvissa.

3. Vs: 3 X Laiva

Onpas oivallisia laivan kuvia.

4. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: 3 X Laiva

Samaa mieltä.

5. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

Niinkö? Mun makuuni turhan suttuinen tuo itse kohde eli laiva. Nää on vissiin taas näitä näkemyseroja.

6. markku55

markku55 Active Member

Paras laivakuva on ykkönen, paras kuvana on kolmonen - minusta.

7. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Ei vaan kun et ymmärä valokuvauksesta mitään, se on se ongelma.
    Sama ongelma on ollut jokaisessa sinun kuvassa mitä olen nähnyt, ei näkemystä, eikä yhtään mitään muttakaan valokuaukselista elementtiä. Lahjaton saa vain vahingossa hyviä, eikä edes silloin tunnista niitä hyviksi.

8. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

Viimeksi muokattu: 18 Maaliskuu 2019
  9. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38

Sairaat saa!

10. markku55

markku55 Active Member

Taisit nyt itse mennä syvemmälle henkilökohtaisuuteen kuin Siren, moukka ja sairas on aika paljon enemmän sanottu kuin että ei osaa valokuvata tai että ei ole näkemystä - minusta.

11. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63

Jarrilla on taas vähän ennakkomoderointia päällä. Jos huomenna olis taas vähän parempi meno.

12. markku55

markku55 Active Member

Oikeasti, oletko sitä mieltä, että Jarin kebaxin aliarvostus kuvaajana oli yhtä paha kuin aakin  määrittely Jari sairaaksi - hei haloo, hieman tasapuolisuutta ja arvostelukykyä kehiin.

13. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

Viimeksi muokattu: 18 Maaliskuu 2019
  14. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38

Tämä ei ole yhtään sen henkilökohtaisempaa kuin nimittää ihmisiä dorkaksi jotka ovat antaneet mielipiteensä kyseisen kuvaajan kuvista.

15. markku55

markku55 Active Member

Mistä yhteydestä olet nyt keksinyt sanan dorka???

Hieman kaipaisin nyt Teemun osallistumista, koska hänen toimenpiteitä arvostelin ja nämä jutut alkaa taas ryöstäytyä käsistä.

16. Teemu Laine

4 725
    125
    63
  17. markku55

markku55 Active Member

18. Teemu Laine

4 725
    125
    63

Jos käyttäytyminen on samanlaista kuin se on ollut viimeiset n. 10 vuotta, niin en näe mitään syytä sille miksi en näin tekisi jatkossakin. 

19. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Jaaha vai niin;-)

Kebax on käynyt jokaisessa viimeaikaisessa kuvaketjusani esittämässä "mielipiteensä" (yrittämässä vituilla), sitä ennen on kuitaillut lukihäiriöstäni viimeisen 2-5 vuotta.

Tiedän että häntä ärsyttää rehellinen mielipiteeni hänen kuvaamisesta ja vastapainoksi aina välillä mainitsen siitä, kebax huutaa aina ylläpitoa avuksi ja saan jonkin sanktion.

Kebaxin lisäksi foorumilla on muutama muu, joita ahdistaa henkilöni ja he vittuilevat tai kuitailevat aina kun on mahdollista, jos joku löytää jotain sanomista kuvistani, niin 100% varmuudella näiden samojen henkilöiden kommentit ilmestyy ketjuu.

Ohitan 95% noista naurettavuuksista, mutta aina silloin tällöin tule vastatua takaisin, näyttää siltä että ylläpito on sitä mieltä että minulle saakin sano törkeämmin, koska minulle vittuilee useampi yksilö ja siten minulta tulee ilman suhteutusta eniten noita kuitteja.

Toki voisin olla välittämättä täysin jokusen epävakaan henkilön tarpeesta kuitailla henkilöstäni ja ohittaa 100% nuo lapselliset heitot, mutta sen verran on vielä "vastarintaa" että tulee heitettyä välillä takaisin vaikka tietää että vain minä saan sanktion.

Eipä tuossa ole juuri muutosta tullut viimeiseen 10 vuoteen, 80% noista henkilöistä on ollut perässäni 10 vuotta ja loput sitä lähtien kun on netiin ilmestynyt, mukana on henkilöitä joiden tarkoitus lienee hiljentää minut. Aikasempina vuosina osaltani on ollut kyse leikistä ja pelistä, joka on hyvin kaukana oikeasta elämästäni, 99,999% olen nauranut reaktioille, jotka on niiiiin ennustettavia.

Viimesen parin vuoden aikana en ole enään jaksanut niin paljoa vedättää, mutta tätä perässä hiihtäjät ei ole tajuneet ja ovat jatkaneet hyökkäyksiä, joista murto-osaan olen kuitanut siis takaisin.
    Olen kuitenkin sen verran lapsellinen että en osaa antaa täysin periksi ja antaa eräiden hiljentää itseäni.

Erikseen on nuo poliittiset väännöt, joissa olen puhunut järjestelmällisesti ryhmistä ja muut minusta henkilönä.

Näillä foorumeilla on omat lakinsa ja niistä päättää kunkin saitin pitäjä, noilla laiella ei vältämättä ole mitään tyekmeistä oikean ja väärän kanssa, jos eisimerkiksi minä päätäisin kuka täällä on ja kuka ei niin foorimi olisi ihan eri näköinen.

Koska tämä foorumi on tällä hetkellä aktiivisin valokuvaus foorumi, niin täällä ylläpito tekee jotain oikein kun porukka viihtyy.

20. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

+1

21. Teemu Laine

4 725
    125
    63

Sun pitää Jari ymmärtää se, että tässä on muutakin tekemistä kun pitää lastentarhaa, varsinkin näin kesällä. Kuten olen aika monta kertaa vuosien saatossa sanonut, minua ei kiinnosta pätkän vertaa se kuka tappelun on joskus aloittanut, vaan se miten se loppuu nopeimmin. Ja tässä tapauksessa se johti siihen, että pistin sinut ennakkomoderoitavaksi. Joskus taas osuu johonkin muuhun, eli sillä mennään.

Ja mitä tästä hyödyin? Sain todennäköisesti käyttää aamulla 15-30 minuuttia vähemmän foorumin perkaamiseen (ei tarvinnut, kiitos kaikille) ja pystyin lähtemään kalastamaan saman tienheräämisen jälkeen. Vähän mukavampi viikonloppuaamu siihen nähden, että normilauantai koostuu aikuisten ihmisten lapsellista tappelua selatessa ja sen miettiessä että miten pitkiä banneja annetaan tai miten homma hoidetaan.