Vs: Hyväselkääntaputtajavelikerho? No hyvä niin. Tuli vaan mieleen että pitäiskö liittyä mutta ei nyt sitten tarvitsekkaan. Itse kuulun Herrasmiesklubiin ja se saa riittää.
Vs: Hyväselkääntaputtajavelikerho? Mä! Se on Jarin ja mun kerho! Sinne ei oteta muita, et ihan turha yrittää pilkkiä. Me ei paljasteta mitään.
Vs: Hyväselkääntaputtajavelikerho? Täällä on Jareja paljon mutta luulen tietäväni kenestä puhut Voitasko sopia että kyseinen henkilö olisi Jarska niin ei mee sekaisi.
Vs: Hyväselkääntaputtajavelikerho? Ja tatska pitää olla myös. Tosin mulla ei ole. Voi olla, että mut karkotetaan
Vs: Hyväselkääntaputtajavelikerho? Mulle voi laittaa tatskan kun ei henki enää pihise ja korviksen sammaan rahhaan.Oikeesti hyvävelikerho on vuorolla toisten kuvia kehuva yhteisö ja sisäpiiriin ei pääse edes rahalla.
Vs: Hyväselkääntaputtajavelikerho? Ovat siis oman kerhonsa vankeja ;-) Eli meitä haukuttavia taviksia on paaaljon enemmän.
Vs: Hyväselkääntaputtajavelikerho? Kerhon presidentille voi laittaa anomuksen kirjeitse kahtena kappaleena. Päätös kestää kyl jonkun aikaa, kun matka itään on pitkä. Tai sit kehut presidentin kuvia niin jäsenyyden saa välittömästi. Mä ainakin sain heti.
Vs: Hyväselkääntaputtajavelikerho? niin no jos ei mistään häirinnästä ole kyse - tää on tietty periaatteellista- esim kerhon nimi pitäisi muuttaa tasa-arvoiseksi.... tästä tulee nyt hyvin likainen juttu
Vs: Hyväselkääntaputtajavelikerho? .... niin.... kai se sitten riippuu, mihin kohtaa selkää taputukset kohdennetaan... Alaspäin mentäessä lienee jokin demarkaatiolinja, jonka jälkeen taputtelua ei enää katsota "hyvä veli"-henkiseksi